Επίλεξε τη χώρα παράδοσης

FAQ - Οι πιο συχνές ερωτήσεις

FAQ - Οι πιο συχνές ερωτήσεις

Επιλογή προϊόντος

Ταιριάζει το φωτογραφημένο προϊόν στον ιστότοπο με την πραγματικότητα;
Όλες οι φωτογραφίες προϊόντων που μπορείς να βρεις στον ιστότοπό μας προέρχονται απευθείας από τους κατασκευαστές, επομένως σίγουρα ταιριάζουν. Ωστόσο, έχε υπόψη ότι η φωτογραφία που εμφανίζεται στην οθόνη σου μπορεί να έχει διαφορετική απόχρωση και επίσης η δομή του υλικού μπορεί να φαίνεται διαφορετική στη φωτογραφία. Τα προϊόντα που παραδίδονται μπορεί επίσης να έχουν διαφορετική έκδοση της συσκευασίας.
Ποια εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα μου;
Κανονικά παρέχουμε περίοδο εγγύησης 2 ετών. Αν γίνεις μέλος του συλλόγου Muziker Smile, είναι ένας ακόμη χρόνος - δηλαδή 3 χρόνια. Ωστόσο, μπορείς να επεκτείνεις την εγγύηση κατά 1-3 επιπλέον χρόνια απευθείας στο καλάθι αγορών. Αυτή η εκτεταμένη εγγύηση δεν ισχύει για αναλώσιμα, ευπαθή προϊόντα, μη συσκευασμένα, νέα ή κατεστραμμένα αγαθά ή για τέτοια ελαττώματα που δεν θα αναγνωρίζαμε ούτε στην περίπτωση κανονικής εγγύησης. Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες εδώ Επέκταση εγγύησης . Να θυμάσαι ότι αν αγοράζεις ως εταιρεία, η περίοδος εγγύησης είναι ένα έτος.
Τι σημαίνει «αποσυσκευασμένο προϊόν»;
Χρησιμοποιούμε την ετικέτα «ασυσκευασμένα» για προϊόντα που δεν έχουν αρχική συσκευασία, έχουν εκτεθεί ή επιστραφεί από πελάτες, μπορεί να εμφανίζουν σημάδια φυσιολογικής φθοράς, αλλά μπορεί επίσης να είναι εντελώς σαν καινούργια. Κάθε κομμάτι είναι ατομικό, αλλά πάντα υπάρχει μειωμένη τιμή. Για περισσότερες πληροφορίες, κάνε κλικ εδώ Αποσυσκευασμένα προϊόντα
Πώς μπορώ να μάθω τη διαθεσιμότητα των αγαθών; Είναι το προϊόν στην αποθήκη για άμεση παράδοση;
Όλα τα προϊόντα στη σελίδα εμφανίζουν τη διαθεσιμότητά τους και μπορείς να βρεις τις παρακάτω επιλογές εδώ:
Στην αποθήκη - έχουμε το προϊόν στην αποθήκη και μπορούμε να σου το στείλουμε αμέσως.
Καθ' οδόν - το προϊόν δεν είναι στην αποθήκη αυτή τη στιγμή, αλλά έχει ήδη παραγγελθεί από τον προμηθευτή και περιμένουμε την παράδοση στην αποθήκη.
Στην αποθήκη του καταστήματος - το προϊόν είναι διαθέσιμο σε ένα από τα καταστήματά μας. Μπορούμε να σου το παραδώσουμε όπου θέλεις, αλλά ο χρόνος παράδοσης θα παραταθεί κατά μερικές ημέρες.
Στον προμηθευτή - προς το παρόν δεν έχουμε το προϊόν στην αποθήκη, αλλά εάν ενδιαφέρεσαι, μπορούμε να το παραγγείλουμε αμέσως στον κατασκευαστή ή τον προμηθευτή.
Δεν είναι στην αποθήκη - δεν έχουμε το προϊόν αυτή τη στιγμή, αλλά με βάση την παραγγελία θα ελέγξουμε τη διαθεσιμότητά του στον προμηθευτή.
Μη διαθέσιμο για μεγάλο χρονικό διάστημα - δεν μπορούμε να βρούμε αυτό το προϊόν αυτήν τη στιγμή.
Τι είναι ένα ψηφιακό προϊόν, πώς μπορώ να το αγοράσω και να το κατεβάσω;
Ένα ψηφιακό προϊόν είναι το λογισμικό, μια βιβλιοθήκη ήχου ή μια δωροκάρτα. Μπορείτε να αγοράσετε ψηφιακά προϊόντα online μέσω της ιστοσελίδας μας. Μετά την αγορά ενός ψηφιακού προϊόντος, θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο λήψης. Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο θα γίνει λήψη του προϊόντος στον υπολογιστή σας ή θα σας ανακατευθύνει στον ιστότοπο του κατασκευαστή, όπου μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να κατεβάσετε το λογισμικό.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το Λογισμικό?
Το λογισμικό που αγοράσατε ως ψηφιακό προϊόν πρέπει να ενεργοποιηθεί μέσω του ιστότοπου του κατασκευαστή. Θα βρείτε οδηγίες για το πώς να το κάνετε αυτό στο email ενεργοποίησης λογισμικού. Συνήθως είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στον ιστότοπο του κατασκευαστή και να ενεργοποιήσετε το λογισμικό στον λογαριασμό σας μέσω της ψηφιακής άδειας χρήσης που περιλαμβάνεται στο email.
Είναι τα προϊόντα που αναφέρονται στη σελίδα ολοκαίνουργια?
Τα περισσότερα από τα προϊόντα στην ιστοσελίδα μας είναι ολοκαίνουργια προϊόντα σε πρωτότυπη συσκευασία από τους προμηθευτές μας. Σε περίπτωση μη συσκευασμένου ή, για παράδειγμα, κατεστραμμένου/ατελούς προϊόντος (το λεγόμενο B-Stock), η πληροφορία αυτή εμφανίζεται εμφανώς στην περιγραφή του προϊόντος. Η τιμή αυτών των προϊόντων είναι συνήθως μειωμένη.  
Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω αν θέλω έκπτωση;
Όλες οι τρέχουσες τιμές των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των εκπτώσεων, είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα μας. Εάν ενδιαφέρεστε για έκπτωση κατά την παραγγελία μεγαλύτερου αριθμού τεμαχίων ενός προϊόντος, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών μας και θα ελέγξουμε εάν είναι δυνατή η έκπτωση και πόσο. Επιπλέον, προσφέρουμε την εγγύηση χαμηλότερης τιμής, τους όρους της οποίας μπορείτε να βρείτε εδώ: https://www.muziker.gr/best-price 

Παραγγελία

Πώς μπορώ να εξαργυρώσω ένα κουπόνι ή έναν κωδικό έκπτωσης;
Μπορείς να εφαρμόσεις τον κωδικό έκπτωσης στο πρώτο βήμα στο καλάθι αγορών, κάτω στο Οι εκπτώσεις μου.
Μπορώ να παραγγείλω τα προϊόντα που θέλω αλλά χωρίς ΦΠΑ;
Ναι αλλά μόνο εάν είσαι υπόχρεος του ΦΠΑ, δηλαδή μια εταιρεία. Σε τέτοια περίπτωση, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να εισαγάγεις τα πλήρη στοιχεία τιμολόγησης σου (αγορά για εταιρεία) και να κάνεις κλικ στο ότι είσαι υπόχρεος του ΦΠΑ.
Μπορώ να παραγγείλω το προϊόν και τηλεφωνικά;
Λυπούμαστε αλλά δεν παρέχουμε αυτήν την επιλογή. Μπορείς να παραγγείλεις όλα τα προϊόντα online. Εάν δεν έχεις εμπειρία με αυτό, θα βρεις σχετικές πληροφορίες εδώ.
Πώς διεκπεραιώνεται η παραγγελία μου;
Μόλις καταχωρήσουμε την παραγγελία σου στο σύστημα, θα σου στείλουμε ένα αυτόματο e-mail για να σε ενημερώσουμε ότι την έχουμε. Στη συνέχεια, θα επεξεργαστούμε την παραγγελία σου και θα λάβεις ένα άλλο e-mail ότι η παραγγελία είναι «ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗ» και ότι μόλις έχουμε συνάψει μαζί μια σύμβαση αγοράς. Εάν η παραγγελία σου βρίσκεται στην κατάσταση «ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ», σημαίνει ότι δεν έχουμε το παραγγελθέν προϊόν αυτή τη στιγμή και αναμένουμε την παράδοσή του. Σε τέτοια περίπτωση, θα λάβεις ένα e-mail από εμάς με την αναμενόμενη ημερομηνία αποστολής των προϊόντων σου. Όταν θα ετοιμάσουμε την παραγγελία στην αποθήκη, η κατάστασή της θα αλλάξει σε «ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΗ» και όταν ο κούριερ θα την παραλάβει από εμάς, η κατάστασή της θα αλλάξει σε «ΑΠΟΣΤΑΛΜΕΝΗ». Την κατάσταση της παραγγελίας σου μπορείς να μάθεις όταν μπεις στον λογαρισμό σου στην ιστοσελίδα μας. Κάνε κλικ στο «Ο λογαριασμός μου» όπου μπορείς να βρεις όλες τις παραγγελίες σου.
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Μπορείς να βρεις αυτήν την επιλογή απευθείας στην επισκόπηση παραγγελίας:
Αν ακυρώσω την παραγγελία μου, πότε θα πάρω πίσω τα χρήματά μου;
Εάν τροποποιήσεις ή ακυρώσεις την παραγγελία σου, θα στείλουμε τα χρήματα στον λογαριασμό σου με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο ήρθε σε εμάς η πληρωμή σου. Με εξπρές πληρωμές (Paypal, κάρτα, Apple Pay κ.λπ.), τα χρήματα θα φτάσουν στον λογαριασμό σου εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η τραπεζική μεταφορά διαρκεί συνήθως 4-5 εργάσιμες ημέρες. Ωστόσο, τα χρήματά σου μας εγκαταλείπουν αμέσως.
Πώς να γράψω μια κριτική;
Μπορείς να γράψεις την εμπειρία σου με το προϊόν που αγόρασες και την κριτική του απευθείας στη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος, στο «Βαθμολογίες». Μπορείς να το βρεις ακριβώς κάτω από τη φωτογραφία.
Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για συνεργασία χονδρικής;
Εάν θέλεις να αγοράζεις από εμάς για μεταπώληση, επικοινωνήσε με το τμήμα χονδρικής μας μέσω e-mail: [email protected]
Σε ποιες χώρες μπορώ να παραγγείλω;
Αυτή τη στιγμή αποστέλλουμε σε 31 χώρες, παρακαλούμε δείτε τον κατάλογο των χωρών στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας. Πρέπει να δημιουργήσετε μια παραγγελία στον τομέα της χώρας στην οποία θέλετε να στείλετε τα αγαθά (εξαίρεση αποτελούν οι χώρες χωρίς δικό τους τομέα, οι οποίες υπάγονται στο www.muziker.com). 

Πληρωμή

Πού μπορώ να εξαργυρώσω τον κωδικό έκπτωσης;
Μπορείς να εφαρμόσεις τον κωδικό έκπτωσης στο πρώτο βήμα του καλαθιού αγορών, κάτω στο «Οι εκπτώσεις μου». 



Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω κατά την αγορά;
Δεχόμαστε διαφορετικούς τρόπους πληρωμής. Μπορείς να βρεις την πλήρη λίστα τους εδώ τρόπους πληρωμής
Πώς μπορώ να αποκτήσω το τιμολόγιο μου για τα αγαθά;
Θα σου στείλουμε ένα ψηφιακό τιμολόγιο σε μορφή PDF μέσω e-mail και ταυτόχρονα μπορείς να το κατεβάσεις ανά πάσα στιγμή όταν συνδεθείς στον ιστότοπό μας μέσω του "Ο Λογαριασμός μου". Δεν βάζουμε πλέον την χάρτινη έκδοση στις συσκευασίες γιατί θέλουμε να συμπεριφερόμαστε οικολογικά.

Παράδοση

Γιατί άλλαξε η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης;
Κατά την ετοιμασία της παραγγελίας μπορεί να υπάρξει μια κατάσταση όπου η αποστολή των εμπορευμάτων καθυστερεί, αλλά θα σου στέλνουμε πάντα ένα e-mail με πληροφορίες όταν τα εμπορεύματα θα έπρεοε να είναι καθ' οδόν.
Οι πιο συνηθισμένες αιτίες καθυστέρησης περιλαμβάνουν:
Πρόβλημα με τον προμηθευτή: η παράδοση των αγαθών καθυστερεί από τον κατασκευαστή.
Πρόβλημα στην αποθήκη: οι συνάδελφοί μας στην αποθήκη δεν έχουν χρόνο να στείλουν όλες τις παραγγελίες, αλλά προχωράμε ακριβώς σύμφωνα με τη σειρά και θα στείλουμε και τη δική σου σύντομα.
Πρόβλημα στον ιστότοπο: το προϊόν της παραγγελίας έχει εξαντληθεί στο μεταξύ και είναι δικό μας λάθος. Ζητάμε συγγνώμη. Σε αυτήν την περίπτωση, σίγουρα θα επικοινωνήσουμε μαζί σου προσωπικά και θα προσπαθήσουμε να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση.
Πόσο κοστίζει η αποστολή και πόσο διαρκεί η παράδοση;
Μπορείς να βρεις όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη διάρκεια παράδοσης και την τιμή μεταφοράς εδώ Τιμές και όροι μεταφοράς
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή μου όταν είναι καθ' οδόν προς εμένα;
Μόλις στείλουμε την παραγγελία σου, θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης από εμάς με έναν σύνδεσμο όπου μπορείς να παρακολουθείς το πακέτο σου. Μπορείς επίσης να το παρακολουθήσεις απευθείας στην ιστοσελίδα μας. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι το τιμολόγιο ή τον αριθμό παραγγελίας σου και το e-mail σου, μέσω του οποίου συνδέεσαι στον Muziker. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείς επίσης να παρακολουθείς το πακέτο σου εδώ: Παρακολούθηση πακέτων.
Μπορείτε επίσης να μου εκδώσετε δελτίο παράδοσης και παραλαβής;
Δεν το κάνουμε αυτό γιατί τα δελτία παράδοσης και παραλαβής ανήκουν στο παρελθόν. Θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι στο τιμολόγιό σου. Δεν το λέμε μόνο εμείς, το λέει και ο νόμος.
Η παραγγελία μου έχει αποσταλεί, αλλά ο σύνδεσμος παρακολούθησης δεν λειτουργεί
Ο αριθμός παρακολούθησης για την παρακολούθηση του πακέτου σου δημιουργείται τη στιγμή που η παραγγελία συσκευάζεται και είναι έτοιμη για αποστολή. Στη συνέχεια, η μεταφορική εταιρεία λαμβάνει στοιχεία σχετικά με την αποστολή. Αλλά την κίνησή του μπορείς να παρακολουθήσεις μόνο όταν ο κούριερ παραλάβει το δέμα από εμάς και το φορτώσει στο αυτοκίνητο. Ορισμένες εταιρείες ταχυμεταφορών δεν δημιουργούν διεθνείς συνδέσμους, επομένως μπορείς να παρακολουθείς το δέμα σου μόνο όταν φτάσει στην τοπική αποθήκη στη χώρα σου. Μερικές φορές συμβαίνει ότι ο σύνδεσμος παρακολούθησης δεν ενημερώνεται καθημερινά από τον μεταφορέα, αλλά μόνο ανά 1-2 ημέρες.
Θα παραδοθεί το μεγάλο πακέτο μου απευθείας στο σπίτι μου;
Το πακέτο σου θα παραδοθεί στην πρώτη πόρτα ή πύλη. Προς το παρόν δεν προσφέρουμε υπηρεσία παράδοσης κατ' οίκον ή διαμερίσματος.

Καταγγελία και επιστροφή εμπορευμάτων

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Τμήμα Παραπόνων;
Μπορείς να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Επιστροφών μας στο τηλέφωνο +421 2 581 017 03 or by sending an e-mail toή στέλνοντας e-mail στο [email protected]. Είμαστε διαθέσιμοι καθημερινά από τις 8:00 - 16:30.
Πώς μπορώ να υποβάλω καταγγελία;
Κάνε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο, επίλεξε τι είδους καταγγελίας είναι και ξεκινήσεις αμέσως τη διαδικασία καταγγελίας: link.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επεξεργασία μιας καταγγελίας;
Επεξεργαζόμαστε τις καταγγελίες αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 30 ημερών, σε περίπτωση εταιρείας εντός 60 ημερών.
Ποιοι είναι οι κανόνες για την υποβολή καταγγελίας;
Μπορείς να βρεις τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις που ακολουθούμε εδώ Γενικοί όροι και προϋποθέσεις. Εάν πρόκειται να αγοράσεις ως καταναλωτής/ιδιώτης, μπορείς να διαβάσεις τη λεπτομερή Διαδικασία καταγγελίας ΕΔΩ. Εάν πρόκειται να αγοράσεις ως επιχείρηση, χρησιμοποίησε τον σύνδεσμο ΕΔΩ.
Ποια είναι η περίοδος για την επιστροφή του προϊόντος;
Μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση και να επιστρέψεις τα προϊόντα χωρίς αιτιολόγηση εντός 14 ημερών από τη στιγμή που εσύ ή το εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο θα παραλάβει τα προϊόντα. Αυτό το δικαίωμα ισχύει μόνο για τους πελάτες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και δεν ισχύει για αγορές στα φυσικά μας καταστήματα. Μετά το πέρας αυτής της περιόδου των 14 ημερών, μόνο οι πελάτες-καταναλωτές που έχουν κάνει παραγγελία ως μέλη του συστήματος πιστότητας Muziker Smile έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση. Ένα από τα πλεονεκτήματα του να είσαι μέλος του Muziker Smile είναι ότι μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση πέραν της νόμιμης προθεσμίας, έως και 30 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία εσύ ή το εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο παρέλαβε τα προϊόντα. Εάν ασκήσεις το δικαίωμά σου να επιστρέψεις τα προϊόντα εντός αυτής της παρατεταμένης προθεσμίας, δηλαδή μεταξύ της 15ης και της 30ής ημέρας από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων, θα σου επιστρέψουμε την πληρωμή σου με τη μορφή επιταγής για την επόμενη αγορά σου στο κατάστημά μας. Μια άλλη επιλογή για να επιστρέψεις τα προϊόντα (να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση) μετά τη λήξη της νόμιμης προθεσμίας των 14 ημερών είναι να αγοράσεις την πρόσθετη υπηρεσία μας Εκτεταμένη επιστροφή προϊόντος. Με την υπηρεσία αυτή, ένα φυσικό πρόσωπο μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα ανά πάσα στιγμή έως και 60 ημέρες και ένα νομικό πρόσωπο έως και 30 ημέρες. Η υπηρεσία αυτή ισχύει μόνο για επιλεγμένα προϊόντα και μπορεί να αγοραστεί μόνο μαζί με συγκεκριμένα προϊόντα. Μετά την επιστροφή των προϊόντων, θα λάβεις το τίμημα της αγοράς με τη μορφή πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες, ανάτρεξε στην ενότητα Υπαναχώρηση από τη σύμβαση.
Μπορώ να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση εάν αγοράζω ως εταιρεία;
Ναι, ακόμη και η εταιρεία μπορεί να επιστρέψει τα αγαθά εντός 14 ημερών.
Ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων;
Η επιστροφή των εμπορευμάτων στην αποθήκη μας είναι εξ ολοκλήρου στη δική σου αρμοδιότητα. Αυτό αφορά και τα σχετικά έξοδα.
Μπορείτε να παραγγείλετε κούριερ να επιστρέψει τα προϊόντα που θέλω να επιστρέψω;
Ναι. Με χρέωση, θα κλείσουμε έναν κούριερ για μια συγκεκριμένη ημερομηνία της επιλογής σου. Μπορείς να επιλέξεις αυτή την υπηρεσία στο πλαίσιο του αιτήματος για υπαναχώρηση από την σύμβαση.
Πού πρέπει να στείλω τα αγαθά που θέλω να επιστρέψω;
Πριν επιστρέψεις τα εμπορεύματα, τύλιξέ τα σωστά και γράψε αριθμό υπαναχώρησης ή αξίωσης στην εξωτερική συσκευασία μεταφοράς του πακέτου ή στην ετικέτα με τη διεύθυνσή μας. Χάρη σε αυτό, θα είμαστε σε θέση να αναγνωρίσουμε γρήγορα το δέμα σου όταν φτάσει. Η διεύθυνση αποστολής του πακέτου με τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovakia.
Αλλά πρόσεχε! Δεν είμαστε υπεύθυνοι για την κατάσταση στην οποία λαμβάνουμε το δέμα σου από τον μεταφορέα. Επομένως, πριν το στείλεις, βάλε τα εμπορεύματα στην κατάσταση στην οποία προήλθαν από εμάς και γεμίσε τα ίδιο το κουτί με υλικό που θα τα προστατέψει από ζημιές κατά τη μεταφορά. Εάν, παρόλα αυτά, θα συμβεί κάτι με την αποστολή σου καθ' οδόν προς εμάς, επικοινώνησε αμέσως με τον μεταφορέα που σου παρέλαβε το δέμα και ζήτησε αποζημίωση.
Μπορώ να επιστρέψω οποιοδήποτε είδος προϊόντος;
Σίγουρα όχι. Ο νόμος ορίζει επακριβώς ποιες κατηγορίες αγαθών δεν μπορούν να επιστραφούν. Για παράδειγμα, δίσκοι, software, ψηφιακά προϊόντα, in-ear ακουστικά και παρόμοια. Παραθέτουμε όλες αυτές τις κατηγορίες στους Όροι και προϋποθέσεις.
Θέλω να ανταλλάξω το προϊόν (π.χ. λόγω λανθασμένου μεγέθους). Πώς πρέπει να προχωρήσω;
Δεν επιτρέπουμε την άμεση ανταλλαγή προϊόντων με άλλα προϊόντα. Ωστόσο, μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν στο πλαίσιο της διαδικασίας υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Παρακαλούμε συμπληρώσε την ηλεκτρονική μας φόρμα και ακολούθησε τις οδηγίες, οι οποίες θα σου αποσταλούν μέσω email. Εάν ενδιαφέρεσαι για ένα άλλο προϊόν, πρέπει να δημιουργήσεις μια κανονική παραγγελία.
Πότε θα λάβω την πληρωμή μου για το επιστρεφόμενο προϊόν;
Στέλνουμε τα χρήματα για τα επιστρεφόμενα αγαθά ή ένα κουπόνι αυτής της αξίας το αργότερο 14 ημέρες μετά την παραλαβή του πακέτου και τον έλεγχο των επιστρεφόμενων αγαθών. Μετά τη φυσική επιθεώρηση των επιστρεφόμενων προϊόντων, θα λάβεις ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι το δέμα σου έχει παραληφθεί και επιθεωρηθεί. Έχουμε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων στην αποθήκη για να τα επεξεργαστούμε. Θα λάβεις τα χρήματά σου πίσω με την ίδια μέθοδο με την οποία μας ήρθε η πληρωμή. Με εξπρές πληρωμές (Paypal, κάρτα, Apple Pay κ.λπ.), τα χρήματα θα φτάσουν στον λογαριασμό σου εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η τραπεζική μεταφορά διαρκεί συνήθως 4-5 εργάσιμες ημέρες.

Λογαριασμός πελάτη

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του συλλόγου Muziker Smile; Υπάρχει χρέωση εγγραφής;
Για να γίνεις μέλος του συλλόγου Muziker Smile, χρειάζεσαι μόνο μια εγγραφή που είναι δωρεάν. Έχουμε παραθέσει όλα τα πλεονεκτήματα του συλλόγου Muziker Smile εδώ.
Γιατί δεν λαμβάνω email;
Εάν έχεις εισαγάγει σωστά το e-mail σου στον λογαριασμό σου στον Muziker, αλλά δεν λαμβάνεις κανένα μήνυμα από εμάς, έλεγξε πρώτα τους φακέλους SPAM και JUNK στα εισερχόμενά σου. Αν ακόμη και αυτή η συμβουλή δεν σε βοήθησε, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας, θα το λύσουμε μαζί.
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;
Μπορείς να αλλάξεις τον κωδικό πρόσβασης και το e-mail σου ανά πάσα στιγμή στο προσωπικό σου προφίλ. Εάν δεν μπορείς να θυμηθείς τον κωδικό σύνδεσής σου στον Muziker, μπορείς να τον επαναφέρεις πριν συνδεθείς. Σε αυτή την περίπτωση, κάνε κλικ στο «ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης». Εισαγάγετε το e-mail που χρησιμοποιείς για να συνδεθείς στο λογαριασμό σου και θα λάβεις έναν σύνδεσμο από εμάς όπου μπορείς να επαναφέρεις τον παλιό σου κωδικό πρόσβασης και να δημιουργήσεις έναν νέο.
Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;
Μπορείς να διαγράψεις τον λογαριασμό σου απευθείας στο προσωπικό σου προφίλ.