Για όλες τις παραγγελίες που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και τις παραδόσεις από τον Muziker, a.s. (εφεξής: Muziker) οι καταναλωτές υπόκεινται στους Γενικούς όρους και προϋποθέσεις.
Καταναλωτής είναι κάθε άτομο που εκτελεί δικαιοπραξία για σκοπό που από τη φύση του δεν μπορεί να ενταχθεί ούτε σε επιχειρηματική δραστηριότητα ούτε σε δραστηριότητα ελεύθερου επαγγελματία.
Η σύμβαση αγοράς συνάπτεται με τον Muziker. Σε περίπτωση ερωτήσεων, αξιώσεων και παραπόνων, μπορείς να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Η προβολή των προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν αποτελεί νομικά δεσμευτική προσφορά, αλλά μόνο πρόσκληση για παραγγελία.
Πατώντας το κουμπί Παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής, εισάγεται μια δεσμευτική παραγγελία για τα αγαθά που έχουν τοποθετηθεί στο καλάθι αγορών.
Η δεσμευτική αποδοχή της πρότασης για τη σύναψη της σύμβασης θα πραγματοποιηθεί από τον πωλητή χωρίς περιττή καθυστέρηση, συνήθως εντός δύο εργάσιμων ημερών από την εκτέλεση της παραγγελίας, αφού επαληθευτεί η διαθεσιμότητα των αγαθών, οι έγκυρες τιμές και η ημερομηνία παράδοσης των αγαθών που ζητούνται από τον αγοραστή. Η δεσμευτική αποδοχή θα γίνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) με την ένδειξη «Επιβεβαιώθηκε» ή παρόμοιας ονομασίας με την ίδια σημασία. Εάν βρεθεί υψηλότερη τιμή, ο πωλητής θα ζητήσει τη συγκατάθεση του αγοραστή για την αλλαγή της τιμής πριν επιβεβαιώσει την παραγγελία. Η σύμβαση αγοράς συνάπτεται μόνο αφού ο αγοραστής δώσει τη συγκατάθεσή του για την αλλαγή της τιμής και την επακόλουθη επιβεβαίωση της παραγγελίας από τον πωλητή.
Η αυτόματα παραγόμενη επιβεβαίωση της εγγραφής της παραγγελίας από τον πωλητή, η οποία παραδίδεται στο e-mail του αγοραστή αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας του, έχει μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα. Αποστέλλεται στον αγοραστή με σκοπό την ειδοποίηση του αγοραστή σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας και δεν θεωρείται δεσμευτική αποδοχή της πρότασης για σύναψη σύμβασης από τον πωλητή.
Υπάρχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από τη σύμβαση χωρίς να αναφερθεί λόγος εντός 14 ημερών. Η προθεσμία υπαναχώρησης από τη σύμβαση είναι 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία πραγματοποιήθηκε παράδοση των αγαθών σε σένα ή στο τρίτο πρόσωπο που ορίζεις εσύ, στην περίπτωση προσώπου που δεν είναι ο αποστολέας.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση ισχύει μόνο για αγορές που πραγματοποιούνται στο e-shop του χειριστή Muziker και δεν ισχύει για αγορές που γίνονται στο δίκτυο καταστημάτων του χειριστή Muziker.
Ο αγοραστής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς, αντικείμενο της οποίας είναι η αγορά αγαθών, ακόμη και πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης. Εάν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς, ακυρώνεται εξαρχής και κάθε πρόσθετη σύμβαση που σχετίζεται με τη σύμβαση αγοράς από την οποία υπαναχώρησε ο αγοραστής.
Ο καταναλωτής, ο οποίος είναι επίσης μέλος του συλλόγου Muziker, δικαιούται εκτεταμένη περίοδο υπαναχώρησης 30 ημερών πέραν της κανονικής νομοθετικής περιόδου των 14 ημερών. Κατά τη διάρκεια αυτής της παρατεταμένης περιόδου, μπορεί να ασκήσει το δικαίωμά του να επιστρέψει τα αγαθά χωρίς να αιτιολογήσει. Ωστόσο, αυτό το δικαίωμα ισχύει μόνο για άθικτα αγαθά στην αρχική τους συσκευασία. Σε περίπτωση που η επιθεώρηση του χειριστή δεν εντοπίσει καμία ασυμφωνία μεταξύ της κατάστασης των επιστρεφόμενων αγαθών και αυτών των όρων, ο χειριστής θα παράσχει στο μέλος του συλλόγου ένα κουπόνι στην αξία της τιμής των αγαθών που αναγράφεται στην απόδειξη πώλησης, το οποίο μέλος του συλλόγου μπορεί να χρησιμοποιήσει αποκλειστικά για την αγορά πρόσθετων αγαθών. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση κατά την παρατεταμένη περίοδο αποκλείεται στην περίπτωση αγαθών, τα οποία αναφέρονται στο πλαίσιο αυτό στις σχετικές διατάξεις περί αποκλεισμού στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Το δικαίωμα για παρατεταμένη περίοδο υπαναχώρησης 30 ημερών ανήκει μόνο σε καταναλωτή που είναι μέλος του συλλόγου Muziker και δεν είναι ταυτόχρονα νομικό πρόσωπο.
Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής των αγαθών, ανεξάρτητα από το αν έχει την ιδιότητα του καταναλωτή ή του επιχειρηματία.
Ο αγοραστής, ο οποίος είναι επιχειρηματίας, δεν δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εάν τα αγαθά έχουν χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε βαθμό, έχουν καταστραφεί, αποσυσκευαστεί ή εάν δεν μπορεί να παραδώσει τα αγαθά στον πωλητή στην αρχική συσκευασία. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πωλητής, κατά την κρίση του, είτε δεν επιτρέπει την υπαναχώρηση από τη σύμβαση, είτε, σε περίπτωση αποδοχής της υπαναχώρησης από τη σύμβαση, επιστρέφει την πληρωμή στον αγοραστή μειωμένη κατά τα αναγκαία έξοδα για την επιστροφή των αγαθών στην αρχική τους κατάσταση ή από τη διαφορά μεταξύ της αξίας των νέων αγαθών και της αξίας των επιστρεφόμενων αγαθών. Τα δικαιώματα του αγοραστή - καταναλωτή δεν θίγονται από τη διάταξη αυτή.
Εάν ο αγοραστής, ο οποίος είναι καταναλωτής, αποχωρήσει από τη σύμβαση, τα αγαθά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον προσδιορισμό της φύσης και των ιδιοτήτων τους. Ωστόσο, δεν πρέπει να υπάρχει εμφανής φθορά σε αυτό. Είναι απαραίτητο να σκεφτούμε το κόστος που θα έχουμε για να επαναφέρουμε τα αγαθά στην αρχική τους κατάσταση. Ο αγοραστής υποχρεούται να αποζημιώσει τον πωλητή για το κόστος που σχετίζεται με την επαναφορά των αγαθών στην αρχική τους κατάσταση και για οποιαδήποτε ζημιά στα αγαθά (π.χ. ελλιπές περιεχόμενο, φθαρμένα ή βρώμικα προϊόντα κ.λπ.). Μπορείς να αποφύγεις τη χρέωση αυτών των τελών εάν επιστρέψεις μόνος/η σου τα αγαθά στην αρχική τους κατάσταση (καθαρισμός, συναρμολόγηση, σωστή συσκευασία κ.λπ.).
Στην περίπτωση καταναλωτικών αγαθών (π.χ. χορδές, σωλήνες, διαφράγματα, καθαριστικά, σφύρες κ.λπ.), είναι δυνατή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση μόνο εάν ο αγοραστής παραδώσει τα αγαθά συσκευασμένα σε άθικτη αρχική συσκευασία, καθαρά και αχρησιμοποίητα.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, θα πρέπει να μας ενημερώσετε αποστέλλοντας σαφή δήλωση σχετικά με την πρόθεσή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.
Σε αυτή την ιστοσελίδα βρίσκονται προτεινόμενοι τρόποι για να εκφράσεις την πρόθεσή σου να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση.
Εκτύπωσε τη συμπληρωμένη φόρμα και επισύναψε την στα επιστρεφόμενα αγαθά. Διαφορετικά δεν θα είναι δυνατή η σωστή αναγνώριση της αποστολής σου.
Στην περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβαση, θεωρείται επαρκής η αποστολή πληροφοριών σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης.
Στείλε τα προϊόντα στην ακόλουθη διεύθυνση:
Ο πελάτης υποχρεούται να μας στείλει τα αγαθά πίσω χωρίς καθυστέρηση, αλλά σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας ειδοποίησε για την υπαναχώρησή του από την παρούσα σύμβαση.
Εάν αποχωρήσεις από τη σύμβαση, είμαστε υποχρεωμένοι να σου επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσένα κατά την αγορά, συμπεριλαμβανομένης της χρέωσης αποστολής, εάν χρεώθηκε (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από την επιλογή άλλης μεθόδου μεταφοράς από την πιο συμφέρουσα που προσφέρεται από εμάς, την τυπική αποστολή).
Ζητάμε να προστατευτούν τα αγαθά από ζημιές και ρύπανση.
Εάν είναι δυνατόν, τα προϊόντα πρέπει να σταλούν πίσω στην αρχική συσκευασία μαζί με τη συμπληρωμένη φόρμα, τα πλήρη εξαρτήματα και όλα τα εξαρτήματα συσκευασίας. Εάν είναι απαραίτητο, να χρησιμοποιηθεί ένα προστατευτικό πακέτο μεταφοράς για να την πίσω αποστολή των αγαθών. Εάν δεν είσαι πλέον κάτοχος της αρχικής συσκευασίας, βεβαιωθείς χρησιμοποιώντας κατάλληλη συσκευασία ότι τα εμπορεύματα προστατεύονται επαρκώς από ζημιές κατά τη μεταφορά και έτσι αποφύγεις την απαίτησή μας για αποζημίωση για ζημιές που προκαλούνται από ανεπαρκή συσκευασία. Οι αναφερόμενες επιλογές δεν αποτελούν προϋπόθεση για την αποτελεσματική άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Λάβε υπόψη ότι είσαι υπεύθυνος για την κατάσταση στην οποία φθάνουν τα αγαθά σε εμάς (συμπεριλαμβανομένης τυχόν ζημιάς που προκλήθηκε κατά τη μεταφορά από εσένα σε εμάς) και ότι η αξίωση για πιθανή αποζημίωση πρέπει να υποβληθεί στον μεταφορέα μεμονωμένα.
Ο πωλητής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς λόγω της εξάντλησης των αποθεμάτων, της μη διαθεσιμότητας των αγαθών ή εάν ο κατασκευαστής, εισαγωγέας ή προμηθευτής των αγαθών που συμφωνήθηκαν στη σύμβαση αγοράς σταμάτησε την παραγωγή ή έκανε σοβαρές αλλαγές που έκαναν αδύνατη την εκπλήρωση των υποχρεώσεων του πωλητή που απορρέουν από τη σύμβαση αγοράς ή για λόγους ανωτέρας βίας. Επίσης, εάν, ακόμη και να καταβάλει όλες τις προσπάθειες που μπορούν δίκαια να απαιτηθούν από αυτόν, δεν είναι σε θέση να παραδώσει τα αγαθά στον πελάτη εντός της προθεσμίας που καθορίζεται από αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις ή στην τιμή που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο πωλητής υποχρεούται να ενημερώσει αμέσως τον αγοραστή για το γεγονός αυτό και να του επιστρέψει την ήδη καταβληθείσα προκαταβολή για τα αγαθά που συμφωνήθηκαν στη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερών από την κοινοποίηση της υπαναχώρησης από τη σύμβαση με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την πληρωμή του ή με μεταφορά στον καθορισμένο τραπεζικό λογαριασμό στον αγοραστή.
Τα αγαθά που αγοράστηκαν με τη χρήση Muziker Gift Card μπορούν να επιστραφούν (αποχώρηση από τη σύμβαση). Στον πελάτη δεν θα επιστραφούν τα πλήρη χρηματικά μετρητά, αλλά με υπαναχώρηση από την αγορά εντός της καθορισμένης προθεσμίας, θα δικαιούται οικονομική πίστωση ίση με την αξία της δωροκάρτας, την οποία θα μπορεί να χρησιμοποιήσει για την επόμενη αγορά του στο το ηλεκτρονικό κατάστημα Muziker. Εάν ο πελάτης πλήρωσε επιπλέον για τα αγαθά, η διαφορά τιμής θα του επιστραφεί σε μορφή χρημάτων.
Πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους. Οι τιμές εμφανίζονται συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ σε
Τραπεζική μεταφορά
Προτιμάς τις κλασικές λύσεις; Τότε η τραπεζική μεταφορά είναι η σωστή μέθοδος για σένα. Είναι ασφαλής και αξιόπιστη, με μόνο μειονέκτημα τις δύο ημέρες που απαιτούνται για πίστωση και διεκπεραίωση. Ιδανική αν δεν χρειάζεσαι τα προϊόντα αμέσως.
PayPal
Το PayPal σού επιτρέπει να πληρώνεις ηλεκτρονικά γρήγορα και με ασφάλεια. Προσφέρει προστασία για τις αγορές σου και εύκολη οικονομική διαχείριση. Υποστηρίζει πολλαπλά νομίσματα και σου επιτρέπει να πληρώσεις χωρίς να γνωστοποιήσεις τα οικονομικά σου στοιχεία.
Πληρωμή με κάρτα online
Η πληρωμή με κάρτα είναι γρήγορη και εύκολη. Απλώς συμπλήρωσε τα στοιχεία και επιβεβαίωσε. Τα πλεονεκτήματα είναι ξεκάθαρα — ταχύτητα και ευρεία αποδοχή.
Google Pay
Πληρώστε γρήγορα και εύκολα στη συσκευή σας Android. Πιστοποιήστε την ταυτότητά σας με το δακτυλικό σας αποτύπωμα ή με φωνητική εντολή, αν χρειάζεται, και στη συνέχεια ολοκληρώστε την πληρωμή.
Το PayPal Express Checkout επιτρέπει γρήγορες πληρωμές με ένα μόνο κλικ και τα προϊόντα θα βρίσκονται καθ' οδόν προς τη διεύθυνση που έχεις δηλώσει στον λογαριασμό σου.
Με την παραλαβή των αγαθών στον συμφωνημένο τόπο, η κυριότητα των αγαθών περνά στον αγοραστή. Ένας αγοραστής που δεν πληροί τον ορισμό του καταναλωτή, αποκτά την κυριότητα των αγαθών μόνο με την πλήρη εξόφληση ολόκληρης της τιμής αγοράς για τα αγαθά.
Συνιστούμε σε κάθε αγοραστή να ελέγχει την κατάσταση της αποστολής (αριθμός δεμάτων, πιθανή ζημιά στο δέμα μεταφοράς ή άλλες παρατυπίες) σύμφωνα με το έφφραφο μεταφοράς και αμέσως μετά την παραλαβή των εμπορευμάτων από τον μεταφορέα. Ο αγοραστής μπορεί να αρνηθεί να παραλάβει την αποστολή εάν είναι σαφώς ασυμβίβαστη με τη σύμβαση αγοράς ή εάν η αποστολή είναι ελλιπής ή κατεστραμμένη. Εάν ο αγοραστής αναλάβει μια τέτοια αποστολή, είναι απαραίτητο να περιγραφεί η διαπιστωθείσα μη συμμόρφωση με τη σύμβαση αγοράς στο πρωτόκολλο παράδοσης. Επίσης, συνιστούμε στον αγοραστή να παραπονεθεί για κατεστραμμένη ή ελλιπή αποστολή στον πωλητή αμέσως, το αργότερο εντός 24 ωρών εδώ:
[email protected]Η υπηρεσία Ασφάλισης Αποστολών καλύπτει αποζημίωση για ζημιά στα αγορασμένα αγαθά με ταχεία διαδικασία σε περίπτωση που συμβεί ένα από τα ακόλουθα γεγονότα:
Η ασφάλεια αποστολής καλύπτει ζημιά ή καταστροφή της αποστολής κατά τη μεταφορά, από τη στιγμή που η αποστολή φορτώνεται στο μεταφορικό μέσο στον τόπο αποστολής που καθορίζεται στη σύμβαση για σκοπούς μεταφοράς μέχρι τη στιγμή που η μεταφερόμενη αποστολή εκφορτώνεται και παραδίδεται στον παραλήπτη ή άλλο πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον παραλήπτη για την παραλαβή της αποστολής. Σε περίπτωση προσωπικής παραλαβής της αποστολής σε ένα από τα σημεία παραλαβής του πωλητή ή του κούριερ, η στιγμή της παράδοσης θεωρείται η παραλαβή της αποστολής από τον παραλήπτη. Εάν η αποστολή χωρίζεται σε επιμέρους μέρη για λόγους μεταφοράς, η ασφαλιστική κάλυψη ισχύει για κάθε μέρος της αποστολής ξεχωριστά.
Η υπηρεσία ασφάλισης αποστολής παρέχει στον πελάτη το πλεονέκτημα της επιτάχυνσης της διαδικασίας αξίωσης. Ο πελάτης έχει υποχρέωση, το αργότερο εντός 24 ωρών μετά την παραλαβή των εμπορευμάτων, να αναφέρει οποιαδήποτε ζημιά ή καταστροφή της αποστολής στο Muziker. Οι πληροφορίες σχετικά με τη ζημιά στα αγαθά πρέπει να συμπληρώνονται με φωτογραφική τεκμηρίωση των κατεστραμμένων αγαθών. Στη συνέχεια, ο Muziker οργανώνει την παραλαβή και τη μεταφορά των κατεστραμμένων αγαθών με κούριερ (τα έξοδα καλύπτονται από το Muziker) και μετά την παραλαβή των εμπορευμάτων, στέλνει αμέσως ένα νέο κομμάτι του συγκεκριμένου προϊόντος στον πελάτη. Σε περίπτωση που ένα νέο κομμάτι του συγκεκριμένου προϊόντος δεν είναι διαθέσιμο προς το παρόν σε απόθεμα, ο Muziker θα προσφέρει στον πελάτη ένα εναλλακτικό είδος ως αντικατάσταση.
Ο πελάτης αναγνωρίζει ότι το τέλος που καταβλήθηκε για την υπηρεσία ασφάλισης αποστολής δεν θα επιστραφεί από το Muziker σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η ασφάλιση αποστολής μπορεί να ζητηθεί μόνο σε σχέση με τα αγαθά που αναφέρονται στο τιμολόγιο μαζί με την υπηρεσία ασφάλισης αποστολής που αγόρασε. Η χρήση της υπηρεσίας δεν μπορεί να διεκδικηθεί για αγαθά από άλλα τιμολόγια, άλλες αποστολές, ακόμη και αναδρομικά. Το αίτημα για αίτηση για ασφάλιση αποστολής πρέπει να απευθύνεται στη διεύθυνση:
Οι όροι εγγύησης για τα προϊόντα διέπονται από Διαδικασία διαχείρισης παραπόνων του πωλητή και από τους ισχύοντες νομικούς κανονισμούς της Σλοβακικής Δημοκρατίας.
Ισχύουν οι όροι και οι προϋποθέσεις του συστήματος πιστότητας Όροι χρήσης του συλλόγου Muziker
Εάν έχεις βρει το προϊόν που επιθυμείς, μπορείς να το προσθέσεις στο καλάθι αγορών χωρίς υποχρέωση πατώντας το κουμπί «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ». Μπορείς να δεις τα περιεχόμενα του καλαθιού αγορών ανά πάσα στιγμή χωρίς υποχρέωση χρησιμοποιώντας το κουμπί για το ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ. Μπορείς να αφαιρέσεις τα προϊόντα από το καλάθι αγορών ανά πάσα στιγμή χρησιμοποιώντας το κουμπί με το σύμβολο διαγραφής. Εάν θέλεις να αγοράσεις τα προϊόντα που είναι τοποθετημένα στο καλάθι αγορών, πάτησε το κουμπί «ΕΠΟΜΕΝΟ». Στη συνέχεια εισάγεις τα στοιχεία σου. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με «*». Τα στοιχεία σου μεταδίδονται σε κρυπτογραφημένη μορφή. Αφού εισαγάγεις τα στοιχεία σου και επιλέξεις τρόπο πληρωμής, θα μεταφερθείς στο βήμα «ΤΕΛΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ», όπου μπορείς να ελέγξεις ξανά όλα τα στοιχεία. Χρησιμοποίησε το κουμπί «Παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής» για να ολοκληρώσεις τη διαδικασία παραγγελίας. Η διαδικασία παραγγελίας μπορεί να ακυρωθεί ανά πάσα στιγμή κλείνοντας το παράθυρο του προγράμματος περιήγησης.
Το κείμενο της σύμβασης αποθηκεύεται στα εσωτερικά συστήματα του πωλητή. Μπορείς να δεις τους όρους και τις προϋποθέσεις σε αυτήν την ιστοσελίδα ανά πάσα στιγμή. Ο πωλητής θα στείλει τα δεδομένα της παραγγελίας και τους όρους και τις προϋποθέσεις στον αγοραστή μέσω e-mail. Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις. Η υποχρέωση έγγραφης ειδοποίησης για τις αλλαγές στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις εκπληρώνεται με την ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος του πωλητή. Εάν η σύμβαση αγοράς έχει συναφθεί σε γραπτή μορφή, οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτήν πρέπει να γίνεται σε γραπτή μορφή. Σε περίπτωση αμφιβολίας, τα συμβαλλόμενα μέρη έχουν συμφωνήσει ότι ως περίοδος χρήσης θεωρείται η περίοδος από την παράδοση των αγαθών στον αγοραστή (συμπεριλαμβανομένης της ημέρας παράδοσης) έως την ημέρα της επιστροφής των αγαθών στον πωλητή, ή με την παράδοση των εμπορευμάτων στον ταχυμεταφορέα με σκοπό τη μεταφορά τους στον πωλητή. Τα συμβαλλόμενα μέρη έχουν συμφωνήσει ότι η μεταξύ τους επικοινωνία θα πραγματοποιείται κυρίως με τη μορφή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αντίστοιχα με ταχυδρομείο. Οι σχέσεις μεταξύ των συμβαλλομένων μερών, οι οποίες δεν ρυθμίζονται από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, διέπονται από τις διατάξεις του νόμου αριθ. 40/1964 Αστικός κώδικας όπως τροποποιήθηκε και άλλες γενικά δεσμευτικές νομικές ρυθμίσεις της Σλοβακικής Δημοκρατίας. Αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις ισχύουν έναντι του αγοραστή με την αποστολή της ηλεκτρονικής παραγγελίας στον αγοραστή. Πριν από την αποστολή της παραγγελίας, ο αγοραστής θα κληθεί να σημαδέψει το πεδίο για να επιβεβαιώσει ότι έχει εξοικειωθεί με αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις, ότι τους έχει διαβάσει, έχει κατανοήσει το περιεχόμενό τους και ότι συμφωνεί με αυτούς στο σύνολό τους.
Φορείς που διασφαλίζουν την εξώδικη επίλυση καταναλωτικών διαφορών, τα λεγόμενα ADR (alternative dispute resolution) είναι η Slovenská obchodná inšpekcia, Σλοβακική Εμπορική Επιθεώρηση. Στόχος της εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών είναι η επίτευξη φιλικής επίλυσης της διαφοράς και συμφωνίας μεταξύ των μερών. Η SOI είναι μια εξουσιοδοτημένη οντότητα για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών που περιλαμβάνεται στον κατάλογο της Ευρωπαϊκής επιτροπής. Εάν ο πωλητής απαντήσει αρνητικά στο αίτημα διόρθωσης ή δεν απαντήσει σε αυτό εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποστολής του, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλει πρόταση για έναρξη εναλλακτικής επίλυσης της διαφοράς του σύμφωνα με τις διατάξεις της § 12 του νόμου αριθ. 391/2015 (Z. z.) για εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και για τροποποιήσεις ορισμένων νόμων. Ο αρμόδιος φορέας για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών με τον πωλητή Muziker, a.s., Drieňová 1/H, 821 01 Μπρατισλάβα είναι η SOI, Bajkalská 21/A, P.O. Box 29, 827 99 Μπρατισλάβα, www.soi.sk ή άλλη σχετική εγγεγραμμένη νομική οντότητα στον κατάλογο των φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών που διατηρεί το Υπουργείο οικονομίας της Σλοβακικής Δημοκρατίας (ο κατάλογος είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση http://www.mhsr.sk). Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιλέξει σε ποιον από τους αναγραφόμενους φορείς εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών θα απευθυνθεί. Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα επίλυσης διαφορών, η οποία είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο http://ec.europa.eu/consumers/odr/, για να υποβάλει πρόταση για εναλλακτική επίλυση της διαφοράς του.
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj (Επιθεώρηση της SOI για την περιοχή της Μπρατισλάβας) Bajkalská 21/A, P. O. Box 5, 827 99 Bratislava odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny odbor (Τμήμα εχνικής Επιθεώρησης Προϊόντων και Προστασίας Καταναλωτών και Νομικό Τμήμα) τηλ. αρ.: 02/ 58272 172, 02/58272 104 αρ. φαξ: 02/ 58272 170 http://www.soi.sk http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi