Επίλεξε τη χώρα παράδοσης
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε τη λειτουργικότητα του ιστοτόπου μας. Αφού παράσχετε τη συγκατάθεσή σας, τα χρησιμοποιούμε για την ανάλυση της επισκεψιμότητας και την εξατομίκευση των διαφημίσεων σε διαφημιστικές πλατφόρμες τρίτων, πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της Πολιτικής Απορρήτου.
Πριν επικοινωνήσεις μαζί μας, επισκέψου την ενότητα FAQ - Οι πιο συχνές ερωτήσεις. Θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις παραγγελίες, την παράδοση, τις καταγγελίες, τις επιστροφές και άλλα σημαντικά θέματα. Μπορείς να επιλύσεις αμέσως το αίτημά σου, χωρίς να περιμένεις να συνδεθείς ή να λάβεις απάντηση.
FAQ – Οι πιο συχνές ερωτήσειςΑν έχεις κάποια ερώτηση, μπορείς να ρωτήσεις. Αλλά πριν επικοινωνήσεις μαζί μας, βεβαιώσου ότι δεν βρίσκεις την απάντηση σου στις Συχνές ερωτήσεις μας.
Συνομιλία στην ιστοσελίδα μας, email, τηλέφωνο ή Facebook - αυτά είναι τα κανάλια μέσω των οποίων η ομάδα υποστήριξης πελατών, αποτελούμενη από έξυπνους και εξυπηρετικούς ανθρώπους, θα είναι εκεί για να σε βοηθήσει να επιλέξεις το σωστό προϊόν για σένα ή τον φίλο σου και να σε κατευθύνει αν έχεις κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία ή με την πληρωμή.
Θα λάβεις εξειδικευμένες απαντήσεις σε τεχνικά ερωτήματα σχετικά με το προϊόν από ειδικούς του κλάδου. Ανυπομονούμε να σε ακούσουμε!
Ώρες λειτουργίας (εκτός αργιών): From Mo to Fr 9:30-17:30
(+421 232 179 733)
Είσαι εξαιρετικά ικανοποιημένος με τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σου ή έλαβες ένα απροσδόκητο δώρο μαζί με την παραγγελία σου; Ή μήπως συνέβη κάτι που προκάλεσε τη δυσαρέσκειά σου;
Η ικανοποίηση των πελατών είναι η πρώτη μας προτεραιότητα, γι' αυτό άφησε μας σχόλια. Οι ευχαριστίες μας κάνουν ευτυχισμένους και η εποικοδομητική κριτική μας πάει μπροστά!
Το προϊόν που παρήγγειλες έχει λειτουργικό ελάττωμα ή είναι χαλασμένο; Σου στείλαμε λάθος προϊόν, το πακέτο σου έφτασε ελλιπές ή το πακέτο σου δεν παραδόθηκε καθόλου; Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να το ανακοινώσεις αμέσως μέσω της φόρμας καταγγελίας μας. Οι συνάδελφοί μας στο τμήμα καταγγελιών θα κάνουν ό, τι είναι δυνατόν για να επιλύσουν την κατάσταση προς ικανοποίησή σου!
Ώρες λειτουργίας (εκτός αργιών): ΔΕΥΤ - ΠΑΡ 8:00 - 16:30
Δεν σου αρέσουν τα προϊόντα που αγόρασες; Μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση εντός 14 ημερών. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από τη στιγμή που παραλαμβάνεις τα προϊόντα προσωπικά ή από πρόσωπο που υποδεικνύεται από εσένα. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει μόνο για αγορές που πραγματοποιούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα Muziker, a.s. και δεν ισχύει για αγορές που πραγματοποιούνται στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων μας. Εάν είσαι μέλος του Muziker Club, δικαιούσαι μια παρατεταμένη προθεσμία υπαναχώρησης, δηλαδή 30 ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Εάν κάνεις αγορά ως επιχείρηση, μπορείς επίσης να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
Ώρες λειτουργίας (εκτός αργιών): ΔΕΥΤ - ΠΑΡ 8:00 - 16:30
Κιθάρες, ντράμς, μπουφάν, κουπιά, δίσκοι LP και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα πράγματα μπορείς να τα δοκιμάσεις και να τα αγοράσεις στα καταστήματά μας. Το εκπαιδευμένο προσωπικό μας θα φροντίσει να σου δώσει εξαιρετικές συμβουλές και σωστές οδηγίες, ώστε να είσαι 100% ικανοποιημένος με την αγορά σου. Τα καταστήματά μας χρησιμεύουν επίσης ως σημεία διανομής για την παραγγελία σου στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Γι' αυτό μη διστάσεις να μας επισκεφτείς!
Στο Muziker προσφέρουμε εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα και χιλιάδες διαφορετικές μάρκες. Αλλά η αποθήκη μας είναι αρκετά μεγάλη για να φιλοξενήσει ακόμη περισσότερα νέα προϊόντα που θα δώσουν χαρά στους ανθρώπους. Εάν είστε κατασκευαστής ή διανομέας προϊόντων δραστήριας αναψυχής και θέλετε να προσφέρετε τη γκάμα των προϊόντων σας στους πελάτες του Muziker, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην παρακάτω διεύθυνση.
Θέλουμε να βάζουμε ένα καλό συναίσθημα σε κάθε κουτί που στέλνουμε από την αποθήκη μας και σε κάθε αγορά που πραγματοποιείται στο κατάστημα. Η ομάδα μάρκετινγκ μας είναι εδώ για να φροντίσει ώστε οι πελάτες να βεβαιωθούν ότι ο Muziker ήταν σωστή επιλογή. Κάθε ένας από τους πελάτες μας είναι μοναδικός, γι' αυτό προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια ατμόσφαιρα που θα κάνει τον καθένα να αισθάνεται άνετα. Επικοινωνούμε αυτό που θέλουμε να πούμε με εικόνες, κείμενο, βίντεο και χιούμορ. Δημιουργούμε μια κοινότητα πελατών που θεωρούν τον Muziker μια μάρκα που αγαπούν και ένα κατάστημα στο οποίο επιστρέφουν με χαρά ξανά και ξανά.
Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το τμήμα μας είναι αφιερωμένο στους ανθρώπους και την εταιρική κουλτούρα. Κάθε εταιρεία αποτελείται πρώτα απ' όλα από ανθρώπους, γι' αυτό και γνωρίζουμε ότι αυτοί που είναι ικανοποιημένοι και έχουν κίνητρα είναι αυτοί που οδηγούν όχι μόνο τους εαυτούς τους, αλλά και ολόκληρο τον Muziker προς τα εμπρός. Είμαστε εδώ για να τους ακούσουμε, να τους συμβουλέψουμε ή να τους καθοδηγήσουμε στο σωστό δρόμο. Δεν είμαστε το παραδοσιακό τμήμα ανθρώπινου δυναμικού που γνωρίζεις από τις περισσότερες εταιρείες, το οποίο ασχολείται με τα απαραίτητα διοικητικά ελάχιστα, δηλαδή κυρίως με τη μισθοδοσία, τα συμβόλαια ή την εύρεση προσωπικού. Αντιθέτως, είμαστε το τμήμα που συνοδεύει κάθε συνάδελφο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού "ζωής" του στον Muziker. Αποστολή μας είναι να συμμετέχουμε στη συν διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος στο οποίο οι εργαζόμενοί μας θα είναι ευτυχισμένοι και θα έχουν ευκαιρίες για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη - γι' αυτό και το θέμα της εκπαίδευσης, της ευεξίας και της ηγεσίας είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Μέρος της δουλειάς μας είναι να επιλέγουμε τους μελλοντικούς μας συναδέλφους, οπότε αν ενδιαφέρεσαι να εργαστείς για εμάς, θα θέλαμε πολύ να σε γνωρίσουμε και να σε βοηθήσουμε!