Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Το Judge είναι το πιο θορυβώδες ελαστικό με εστίαση προς τα πίσω. Τα πόμολα κεντρικής γραμμής εναλλάσσονται μεταξύ μακρύ και φαρδύ για να παρέχουν τη σκληρή πρόσφυση πέδησης και την αποτελεσματικότητα που απαιτείται από ένα πίσω ελαστικό. Τα εύρωστα εξωτερικά πόμολα παρέχουν στήριξη και σκάβουν για να σας κρατούν κολλημένους στις γωνίες που δεν είναι κάμπερ. Το Judge διαθέτει πιο επίπεδο προφίλ ελαστικών από τα περισσότερα άλλα ελαστικά, γεγονός που διευκολύνει την πρόσβαση στα εξωτερικά πόμολα όταν στρίβετε. Ο κριτής κρατά τα πάντα σε τάξη, είτε στεγνά και χαλαρά είτε υγρά και ατημέλητα.
ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΜΟΛΙΑ, ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΙΠΕΣ
- Τα τεράστια πόμολα σε κάθε περιοχή του πέλματος αποδεικνύουν ότι ο κριτής δίνει προτεραιότητα στην πρόσφυση πάνω από όλα. Μακριά, χοντρά πόμολα περνούν μέσα από βραχώδες έδαφος χωρίς να διπλώνουν κάτω από έντονες δυνάμεις στις στροφές. Κάθε πόμολο διαθέτει ρουφηξιά σε όλο το μήκος για να διπλασιάσει ουσιαστικά την ποσότητα των άκρων του κουμπιού που έρχονται σε επαφή με το ίχνος.
ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΦΙΛ
- Το πλάγιο τόξο πέλματος του Judge είναι «πιο επίπεδο» από τα περισσότερα ελαστικά, με αποτέλεσμα τα πλαϊνά πόμολα να εμπλέκονται νωρίτερα κατά τη στροφή σε σύγκριση με ένα ελαστικό με πιο στρογγυλό προφίλ. Αυτό επιτρέπει στα πλαϊνά πόμολα να σκάβουν στο έδαφος πιο γρήγορα και βαθύτερα, γεγονός που βελτιώνει την πρόσφυση στις στροφές σε χαλαρά μονοπάτια εκτός καμπίνας.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΙΣΩ
- Το Judge διαθέτει φαρδιά, μπλοκαρισμένα πόμολα που μεγιστοποιούν την πρόσφυση στο φρενάρισμα και βελτιώνουν τη μακροζωία του ελαστικού. Τα πλαϊνά πόμολα προεξέχουν από το πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού για να το προστατεύσουν από κάθετες όταν οδηγείτε με το πίσω μέρος. Προτείνουμε να συνδυάσετε τον Judge με Verdict 2.5 ή Vigilante 2.5 στο μπροστινό μέρος.
ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΣΩΛΗΝΕΣ
- Το TCS (Tubeless Compatible System) είναι το τυποποιημένο σύστημα χωρίς σωλήνα της WTB. Αυτά τα ελαστικά διαθέτουν περίβλημα χωρίς σωλήνα TCS, το οποίο σχεδόν εξαλείφει τα επίπεδα και επιτρέπει χαμηλότερες πιέσεις ελαστικών για βελτίωση της πρόσφυσης και της άνεσης σε σχέση με ένα παραδοσιακό ελαστικό τύπου σωλήνα.
TRITEC COMPOUND
- Το TriTec συνδυάζει τρεις ξεχωριστές ενώσεις καουτσούκ για να παρέχει διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης, στήριξης και ανθεκτικότητας με βάση την τοποθέτησή τους μέσα στο πέλμα. Το καουτσούκ υψηλής αντοχής παρέχει τη βάση για ολόκληρο το σχέδιο του πέλματος και εκτείνεται ελαφρώς στη βάση κάθε πόμολο για να παρέχει πρόσθετη στήριξη κάτω από τις μαλακότερες ενώσεις που χρησιμοποιούνται στο υπόλοιπο κάθε πόμολο. Τα κεντρικά πόμολα διαθέτουν μια ένωση μεσαίου σκληρόμετρου για να παρέχουν πρόσφυση και ανθεκτικότητα χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση κύλισης, ενώ τα εξωτερικά πόμολα διαθέτουν την πιο μαλακή ένωση για μέγιστο κράτημα και χαρακτηριστικά αργής ανάκαμψης.