Επίλεξε τη χώρα παράδοσης
Χρησιμοποιούμε cookies για τη λειτουργικότητα του ιστότοπου και για ανάλυση της επισκεψιμότητας και εξατομίκευση του περιεχομένου.
Η δέσμευσή μας δεν τελειώνει με την παράδοση των αγαθών.
Λίγα eshops μπορούν να υπερηφανεύονται για το πλεονέκτημα της ύπαρξης δικού τους κέντρου σέρβις. Στη Muziker, θέλουμε οι πελάτες μας να αισθάνονται τη δύναμη της ποιοτικής εξυπηρέτησης από την πρώτη επαφή και η θετική τους εμπειρία να διαρκεί για πολλά χρόνια. Η δέσμευσή μας δεν τελειώνει τη στιγμή της αγοράς. Γνωρίζουμε ότι το να αφήσουμε καλή εντύπωση δεν σημαίνει μόνο ότι μπορούμε να προσφέρουμε μια τεράστια ποικιλία ποιοτικών ειδών αναψυχής σε λογικές τιμές, να επικοινωνούμε γρήγορα και να μπορούμε να συμβουλεύουμε σωστά τους πελάτες μας από 26 χώρες της ΕΕ ή να παρέχουμε τη δυνατότητα ασφαλούς και απροβλημάτιστης πληρωμής ή έγκαιρης παράδοσης. Μπορούμε να φροντίσουμε τον πελάτη μετά την αγορά και δεν θα τον αφήσουμε στην τύχη του, ακόμη και αν κάτι πάει στραβά κατά λάθος.
Το Κέντρο Επιστροφών μας, με τη δική του Εξουσιοδοτημένη υπηρεσία, μπορεί να διορθώσει τα πράγματα γρήγορα και επαγγελματικά. Για να διασφαλίσουμε ότι είμαστε σε θέση να τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας καθ' όλη τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης ή του κύκλου ζωής του προϊόντος χωρίς περιττές καθυστερήσεις και αναστολές, απασχολούμε τη δική μας επαγγελματική ομάδα έμπειρων επισκευαστών, ελεγκτών και ηλεκτρολόγων. Το τμήμα σέρβις μας είναι εξουσιοδοτημένο να επισκευάζει περισσότερες από 30 γνωστές μάρκες. Συνεργαζόμαστε επίσης με εξουσιοδοτημένους επισκευαστές για περισσότερες από 160 άλλες μάρκες. Μπορείτε να βασιστείτε στην εμπειρία μας!
Πουλάμε μόνο προϊόντα υψηλής ποιότητας που ελέγχονται διεξοδικά πριν αποσταλούν από το κέντρο διανομής μας. Εάν, παρ' όλα αυτά, κάτι δεν πάει καλά ή εμφανιστεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που αγοράσατε, έχετε το δικαίωμα να διεκδικήσετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε εγγύηση. Πώς μπορώ να υποβάλω αίτηση επιστροφής; Πώς μπορώ να υποβάλω αξίωση;