Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Το Byway είναι το ελαστικό με χαλίκι της επιλογής για πολλές μέρες ατελείωτης εξερεύνησης, όταν το πεζοδρόμιο, η σκληρή συσκευασία και το χαλίκι είναι όλα στο μενού. Παραμένοντας πιστός στο τέλος της χρήσης του στο δρόμο της περιπέτειας, η λεία κεντρική γραμμή και οι γωνιακές αυλακώσεις ενθαρρύνουν την ταχύτητα σε οποιοδήποτε πεζοδρόμιο απαιτείται για να φτάσετε στο καλό πράγμα. Οι ενδιάμεσες κορυφές σε σχήμα ρόμβου παρέχουν σταθερή πρόσφυση υπό την ισχύ, ενώ σταθερά και πιο ουσιαστικά πλαϊνά πόμολα εκτείνονται κάτω από το πλευρικό τοίχωμα για να παρέχουν αυτοπεποίθηση στις στροφές και προστασία από τρυπήματα.
ΧΡΗΣΗ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΟΜΑΛΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ
- Ελαχιστοποιεί την αντίσταση κύλισης στο κύριο σημείο επαφής του ελαστικού και μεταβαίνει σε γωνιακές αυλακώσεις που διοχετεύουν το νερό μακριά από την κεντρική γραμμή.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΠΕΛΜΑ
- Τα μικρά διαμάντια του πέλματος παρέχουν αρκετή πρόσφυση για να κρατούν τα πράγματα όρθια πριν φτάσουν στα εξωτερικά πόμολα.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΠΟΜΟΛΙΑ
- Παρέχετε το επιπλέον δάγκωμα που χρειάζεστε ενώ στρίβετε στον χωματόδρομο που κάνει δυνατή την απογευματινή σας θηλιά.
ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΣΩΛΗΝΕΣ
- Το TCS (Tubeless Compatible System) είναι το τυποποιημένο σύστημα χωρίς σωλήνα της WTB. Αυτά τα ελαστικά διαθέτουν περίβλημα χωρίς σωλήνα TCS, το οποίο σχεδόν εξαλείφει τα επίπεδα και επιτρέπει χαμηλότερες πιέσεις ελαστικών για βελτίωση της πρόσφυσης και της άνεσης σε σχέση με ένα παραδοσιακό ελαστικό τύπου σωλήνα.
ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΟΠΗ SG2
- Το SG2 είναι μια μοναδική τεχνολογία προστασίας από διάτρηση που παρέχει κάλυψη από χάντρα σε χάντρα για να διασφαλίσει ότι τόσο το πέλμα όσο και το πλευρικό τοίχωμα προστατεύονται από κάθετες και τρυπήματα. Οι νάιλον ίνες στο SG2 διαθέτουν ένα μοναδικά επίπεδο προφίλ, το οποίο μειώνει την ποσότητα του καουτσούκ μεταξύ των ινών. Η βελτίωση της αναλογίας ινών προς καουτσούκ αυξάνει την αντίσταση στη διάτρηση, μειώνει το βάρος και βελτιώνει τη συνολική ζωντάνια ενός ελαστικού. Ενώ το SG2 είναι κυρίως ένα στρώμα προστασίας από διάτρηση, οι σφιχτά πλεγμένες ίνες του βελτιώνουν επίσης τη συγκράτηση του αέρα για καλύτερη διατήρηση της πίεσης μεταξύ των βόλτων.