Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Όταν οδηγείς, για κάθε ποδηλάτη είναι μια αληθινή ιεροτελεστία. Το μυαλό σας στο σημείο εκκίνησης δεν είναι ποτέ το ίδιο με όταν φτάσετε. Ανεξάρτητα από το πώς αντιλαμβάνεσαι την κούραση, αλλάζεις μέσα σου. Και το ίδιο και η άποψή σας για τον κόσμο γύρω σας. Κάθε περιπέτεια είναι μια εξέλιξη.
- Ο Adlar πηγάζει από αυτή την ένταση. Ένα ποδήλατο ως μέσο για να δώσεις στα πράγματα αληθινό νόημα και να φέρει σαφήνεια στο όραμά σου για τον κόσμο. Ένα αντικείμενο που μαζί εξελίσσεται, αλλάζει και μεταμορφώνεται. Αυτός δεν είναι ο ορισμός του χαλικιού;
- Κοιτάξτε τα ποδήλατα. Rave SLR: ανταγωνισμός. Jena, Jaroon και Jareen: ευέλικτα, εξοπλισμένα με διαφορετικά πλαίσια από ανθρακονήματα, χάλυβα και αλουμίνιο, αντίστοιχα. Ήταν ξεκάθαρο ότι το χαλίκι είναι, και θα είναι όλο και περισσότερο, περιπέτεια, ένας περισσότερο ή λιγότερο συνειδητός τρόπος να συλλάβεις τις μορφές και τα νοήματά του μέσα από το ταξίδι. Σκαμπανεβάσματα, τυχαίες συναντήσεις, ώρες και ώρες ιππασίας με απόλυτη αυτονομία, χωρίς να αισθάνεσαι τη βιασύνη των χρονικών ορίων. Μόνος σας ή παρέα.
Μέγιστο πρόσθετο φορτίο 35 kg
- Το Adlar είναι φτιαγμένο για συσκευασία ποδηλάτων, για εξερευνητές, για ταξιδιώτες με ποδήλατο. Η δομή του πλαισίου από ανθρακονήματα έχει ενισχυθεί για να επιτρέπει μέγιστο πρόσθετο φορτίο 35 kg. Αυτό το χαρακτηριστικό έχει συνδυαστεί με νέα σχέδια, προσεκτική μελέτη των γεωμετριών και πλήρως ενσωματωμένη δρομολόγηση καλωδίων.
Κάτι διαφορετικό
- Το πλαίσιο ζυγίζει 1100 g και διατίθεται σε πέντε μεγέθη: XS, S, M, L, XL. Οι γεωμετρίες προέρχονται από το ποδήλατο βουνού: το τρίγωνο του πλαισίου αναπτύσσεται οριζόντια, η απόσταση είναι αρκετά έντονη. Αυτές οι λύσεις καθιστούν δυνατή τη χρήση ενός πιο κοντού στελέχους τιμονιού που λειτουργεί σε συνέργεια με την ανοιχτή γωνία διεύθυνσης (70°). Μια μεταμόρφωση που μεταφράζεται σε καλύτερο χειρισμό και έλεγχο στα πιο απαιτητικά μονοπάτια με ένα πλήρως φορτωμένο ποδήλατο.
Έτοιμοι για αλλαγή
- Το γενναιόδωρο διάκενο ελαστικών είναι κατασκευασμένο για να χωράει οποιοδήποτε ελαστικό 52 mm (52-622) μέχρι ελαστικά ποδηλάτου βουνού διαστάσεων 29 x 2,00''. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε ένα πιρούνι με λεπίδες επιπλέον μήκους. Αυτή η διαμόρφωση διευκολύνει την εγκατάσταση ενός πιρουνιού ανάρτησης (μέγιστη διαδρομή 40 mm συμβατή με τη σειρά κωνικών ακουστικών 1''1/4 - 1''1/2) χωρίς αλλαγή των συνολικών γεωμετριών του πλαισίου. Επίσης, το άνοιγμα στο δεξιό στέλεχος του πιρουνιού επιτρέπει τη διέλευση του καλωδίου της πλήμνης δυναμό, εάν χρησιμοποιείται. Ακόμη και ο στύλος καθίσματος 27,2 mm μπορεί να αντικατασταθεί με σταγονόμετρο.
Σημεία στερέωσης και φόρτωσης
- Οι μπροστινοί και πίσω μεταφορείς φορτώνουν το βάρος των σακουλών στους διαμπερείς άξονες που διέρχονται από το πλαίσιο και το πιρούνι. Αυτό έγινε για να μειωθεί οποιαδήποτε δομική πίεση στο Adlar. Άλλα σημεία στερέωσης προσφέρουν σταθερότητα και δυνατότητα τοποθέτησης τρίτης θήκης φιάλης ή σακούλας εργαλείων κάτω από τον κάτω σωλήνα, εκτός από την επάνω σακούλα σωλήνα. Το κιτ αξεσουάρ ολοκληρώνεται με τους λασπωτήρες (πωλούνται χωριστά) και ένα σετ από 4 τσάντες γρήγορου γάντζου που κατασκευάζονται σε συνεργασία με τη Miss Grape.
Σημεία στερέωσης και φόρτωσης
- Το γενναιόδωρο διάκενο ελαστικών είναι κατασκευασμένο για να χωράει οποιοδήποτε ελαστικό 52 mm (52-622) μέχρι ελαστικά ποδηλάτου βουνού διαστάσεων 29 x 2,00''.
Ενσωματωμένο λασπωτήρα
- Όλες οι ρυθμίσεις διαθέτουν αποκλειστικά κιβώτιο ταχυτήτων μονής κορώνας. Αυτή η επιλογή κατέστησε δυνατή την απελευθέρωση του κατακόρυφου σωλήνα από το στήριγμα του εκτροχιαστή. Σε αυτήν την περιοχή οι φόρμες έχουν συμπιεστεί για να αναδημιουργηθεί ένα είδος μικρού ενσωματωμένου λασπωτήρα.
Διόπτρα
- Σκελετός: ADLAR - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD
- Πιρούνι: ADLAR - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD
- H-Bar: RITCHEY COMP CORRALITOS
- Στέλεχος: WILIER STEMMA S
- Ακουστικά: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM + RITCHEY CARTRIDGE
- Shifters: SHIMANO GRX 1X12 RX-6100
- Φρένα: SHIMANO GRX BR-RX600
- Ρότορες: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
- Πίσω ντεραγιέ: SHIMANO GRX RD-RX822 GS
- Στρόφαλο: SHIMANO GRX FC-RX610-1 40T
- Κάτω βραχίονας: SHIMANO BB-RS500-PB R+L PRESS FIT
- Κασέτα: SHIMANO CS-M8100-12 10-51T
- Αλυσίδα: SHIMANO DEORE CN-M6100 12S
- Ελαστικά: VITTORIA TERRENO DRY 700x47c TUBELESS READY
- Σέλα: WILIER SADDLE ROAD TITAN RAIL M 245-144
- Θέση καθίσματος: RITCHEY COMP 2-BOLT ALU
- Άξονας: THRU AXLE 12X125 ΜΠΡΟΣΤΑ - 12X171 ΠΙΣΩ
- Βάρος πλαισίου: 1190 g +/- 5 %
- Βάρος πιρουνιού: 470 g +/- 5 %