Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Αδικο πλεονέκτημα. Αυτά ήταν τα λόγια των επαγγελματιών αναβατών. Είμαστε πολύ περήφανοι που παρουσιάζουμε το Diamana, το πιο προηγμένο ένθετο ελαστικών που δημιουργήθηκε ποτέ. Για πρώτη φορά στην ιστορία της ποδηλασίας, υπάρχει μια μελέτη για το πώς τα μόρια του αέρα κινούνται μέσα στο ελαστικό κατά την παραμόρφωση του περιβλήματος.
Γιατί άδικο;
- Η αντίσταση κύλισης, η πρόσφυση, η απορρόφηση κραδασμών και η προστασία από διάτρηση ήταν πάντα ένας συμβιβασμός μεταξύ της σύνθεσης του πέλματος, της αντοχής του περιβλήματος και του φουσκώματος του αέρα. Το Diamana είναι η μόνη συσκευή που επιτρέπει ταυτόχρονα χαμηλότερη αντίσταση κύλισης, υψηλότερη πρόσφυση και πιο ομαλή οδήγηση, καθιστώντας τη βόλτα σας πιο γρήγορη και ασφαλή τόσο σε ανηφόρες όσο και σε κατηφόρες. Καλώς ήρθατε στη νέα εποχή!
Πώς λειτουργεί;
- Ρίχνοντας μια ματιά στο πώς το ελαστικό συμπιέζεται και αναπηδά κατά τη διάρκεια ενός κραδασμού, μπορούμε να δούμε πώς η όλη διαδικασία είναι τόσο γρήγορη που το περίβλημα του ελαστικού επανέρχεται στο αρχικό του σχήμα ακόμη και πριν αρχίσουν να συμπιέζονται οι αναρτήσεις, δημιουργώντας ασταθή πίεση ελαστικού στο έδαφος που ισούται με κακή πρόσφυση. Αυτό ενισχύεται από την υψηλή πίεση φουσκώματος, μπορεί ταυτόχρονα να μετριαστεί με τη μείωση του φουσκώματος των ελαστικών και είναι στην πραγματικότητα ο λόγος για τον οποίο ένα χαμηλότερο φουσκωμένο ελαστικό προσφέρει περισσότερη πρόσφυση. Αυτό που δημιουργήσαμε είναι μια λύση για να κόψουμε αυτό το ριμπάουντ και να αφήσουμε το ελαστικό σε σταθερή πίεση στο έδαφος.
- Τα πλευρικά κανάλια έχουν σχήμα ώστε να δημιουργούν ένα φαινόμενο Venturi, που σημαίνει ότι η ροή αέρα μέσω των καναλιών αυξάνει την ταχύτητα καθώς τα κανάλια γίνονται μικρότερα. Αυτή είναι η ίδια αρχή του εφέ εδάφους των αυτοκινήτων της Formula 1 και απαιτείται για την επιτάχυνση του αέρα από το εξωτερικό τμήμα του ενθέματος προς το εσωτερικό τμήμα, μεταξύ του ενθέτου και του κρεβατιού της ζάντας. Ο αέρας παγιδεύεται στο εσωτερικό τμήμα και χρειάζεται πολύ περισσότερος χρόνος για να επιστρέψει στο εξωτερικό, αφήνοντας όλη τη στιγμή κρούσης με πολύ χαμηλό αέρα στο σημείο κρούσης.
Με λακκάκια πάνω επιφάνεια
- Τα λακκάκια στο επάνω μέρος του ένθετου, τα οποία εμπνέονται από τα λακκάκια στις μπάλες του γκολφ, μαζί με το κυματιστό σχήμα του ένθετου, βοηθούν τον αέρα να μην αναπηδά πίσω στο ελαστικό προκαλώντας ισχυρό φαινόμενο ανάκαμψης, αλλά μάλλον να ρέει στα πλευρικά κανάλια.
Τα αποτελέσματα?
- Αντοχή κύλισης: δοκιμές τρίτου μέρους έδειξαν ότι η RR σε τραχιά επιφάνεια μειώνεται έως και 9%. Ακόμη και λαμβάνοντας υπόψη το πρόσθετο βάρος των ενθέτων, μεταφράζεται πάντα σε μεγαλύτερη ταχύτητα αναρρίχησης.
- Πίεση ελαστικών στο έδαφος: τεράστια 60% υψηλότερη, φέρνοντας την πρόσφυση σε εντελώς νέο επίπεδο.
- Απόσβεση κραδασμών: 55 % υψηλότερη. Λιγότερη κούραση και πιο σταθερή οδήγηση.
Αντοχή
- Το Tubolight Diamana είναι κατασκευασμένο από αφρό EVA κλειστής κυψέλης υψηλής πυκνότητας. Η πυκνότητα και η σκληρότητα πρέπει να είναι πολύ υψηλές για να διατηρηθεί το σχήμα κατά τη χρήση και να εξασφαλιστεί σταθερή ροή αέρα μεταξύ των καναλιών. Αυτό οδηγεί στο ένθετο ελαστικού με τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με χρόνια αναμενόμενης διάρκεια ζωής πριν χρειαστεί αντικατάσταση, ακόμη και μετά από μεγάλες διαδρομές με runflat.
Φιλικότητα προς τον χρήστη
- Το Diamana είναι μια πολύ εύκολη συσκευή για να ζεις. Η εγκατάσταση είναι αρκετά εύκολη, στο ίδιο επίπεδο με τις εκδόσεις EVO, είναι εγγυημένη 100% χωρίς απορρόφηση με όλα τα στεγανοποιητικά της αγοράς και δεν απαιτούνται συγκεκριμένες βαλβίδες.
ΜΕΓΕΘΗ
Diamana SL
- Το νέο πρότυπο για ένθετα ελαστικών cross country, που παρέχει ταχύτερους χρόνους γύρου σε όλες τις περιπτώσεις. Πιο μαλακή σύνθεση που ταιριάζει απόλυτα με ελαφριά ελαστικά xc.
- Βάρος: 97 γραμμάρια, μόνο 29''
Diamana HD
- Το πιο ευέλικτο μέγεθος, μεσαία σύνθεση που προσφέρει αυξημένη προστασία και υποστήριξη ελαστικών, διατηρώντας παράλληλα το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
- Εφαρμογές: downcountry (πίσω), μονοπάτι, enduro / dh (μπροστά)
- Βάρος: 145 γραμμάρια, μόνο 29''
Diamana XHD
- Μέγεθος εξαιρετικά βαρέως τύπου, σκληρό μείγμα σχεδιασμένο για να λειτουργεί ειδικά με βαριά ελαστικά διπλής στρώσης.
- Εφαρμογές: enduro, downhill, e-bikes
- Βάρος: 205 γραμμάρια (27,5''), 220 γραμμάρια (29'')