Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Με το Stealth, ξεπεράσαμε τα όρια του τιτανίου και καλωσορίσαμε τους παίκτες του γκολφ σε όλο τον κόσμο στο CarbonwoodAge. Λοιπόν, πόσο μακριά είμαστε διατεθειμένοι να το πάμε; Πέρασε πολύ μακριά και στη ΦΑΡΓΙΑ. Παρουσιάζουμε το ολοκαίνουργιο Stealth 2 Plus, που συνδυάζει τα στοιχεία της ταχύτητας και της συγχώρεσης για να ξεκλειδώσει το FARGIVENESS.
* Αξίωση συγχώρεσης με βάση την απόσταση και αυξημένο MOI έναντι οδηγών Stealth. Ο συνολικός όγκος άνθρακα περιλαμβάνει σύνθετα υλικά άνθρακα εντός του δακτυλίου.
ΠΡΟΣΩΠΟ 60Χ CARBON TWIST
- Ήταν ήδη γρήγορο. Τώρα, το κάναμε ακόμα πιο επιεικής. Βασισμένο στην επιτυχία παραγωγής ταχύτητας του αρχικού 60X Carbon Twist Face, η νέα σχεδίαση προσώπου διαθέτει βελτιωμένη προσέγγιση στην τεχνολογία Inverted Cone που βοηθά στη διατήρηση της ταχύτητας της μπάλας σε χτυπήματα εκτός κέντρου και στην αύξηση της συγχώρεσης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΘΡΑΚΑ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΠΡΙΝ
- Σε σύγκριση με το αρχικό Carbonwood, το Stealth 2 Plus χρησιμοποιεί 75 τοις εκατό περισσότερο άνθρακα. Είναι κατασκευασμένο χρησιμοποιώντας έναν σύνθετο δακτύλιο ενισχυμένο με άνθρακα και συνολικά διαθέτει περισσότερο από το ελαφρύ υλικό από οποιοδήποτε πρόγραμμα οδήγησης στην ιστορία του TaylorMade. Η προηγμένη εφαρμογή άνθρακα επιτρέπει την ανακατανομή της μάζας για περισσότερη συγχώρεση και σταθερότητα.
PREMIUM ΗΧΟΣ
- Η ομάδα μηχανικών είχε εμμονή να δημιουργήσει τον τέλειο ήχο με το Stealth 2 Plus, λαμβάνοντας ακόμη και το πάχος της σόλας άνθρακα στην εξίσωση. Επιπλέον, χρησιμοποιήσαμε έναν συνδυασμό καμπυλότητας, σχήματος και εσωτερικών ενισχυτικών νευρώσεων για να ρυθμίσουμε με ακρίβεια την ακουστική, παρέχοντας ένα ηχητικό προφίλ που είναι ταυτόχρονα φωτεινό και ισχυρό.
ΕΞΑΤΟΠΙΣΜΕΝΗ ΤΡΟΧΙΑ / ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
- Μια τεχνολογία που πρωτοστάτησε στην TaylorMade επιστρέφει στο προσκήνιο με το Stealth 2 Plus. Η συρόμενη τροχιά βάρους περιλαμβάνει ένα ενιαίο βάρος 15 g που μπορεί να τοποθετηθεί για το σχήμα της βολής που προτιμάτε, ενώ το FCT Loft Sleeve χρησιμοποιείται για τη βελτιστοποίηση της εκτόξευσης και της τροχιάς.