Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Το πρόγραμμα οδήγησης ZX7 Mk II έχει διαμορφωθεί για όσους αναζητούν μέγιστη προσαρμοστικότητα σε μια συμπαγή σιλουέτα. Τα δύο εναλλάξιμα βάρη στη φτέρνα και τα δάχτυλα, καθώς και το ρυθμιζόμενο μανίκι της λάστιχας, σημαίνουν ότι μπορείτε εύκολα να καλέσετε την επιθυμητή κατάσταση εκκίνησης. Το σφιχτό σχήμα του προφίλ παρέχει μέγιστη εργασιμότητα και ελευθερία σύνθετης σκοποβολής.
ΠΛΑΙΣΙΟ REBOUND
- Οι περισσότεροι οδηγοί έχουν μία ευέλικτη ζώνη. Το Rebound Frame έχει δύο. Όπως ένα ελατήριο μέσα σε ένα ελατήριο, το Rebound Frame ανυψώνει το COR σε όλο το πρόσωπο για αυξημένη ταχύτητα μπάλας. Και αυτή η επιπλέον ταχύτητα της μπάλας οδηγεί σε μεγαλύτερη απόσταση από το μπλουζάκι.
ΔΙΠΛΗ FLEX ΖΩΝΕΣ
- Δείτε πώς λειτουργεί: Όπως κάθε σύγχρονο πρόγραμμα οδήγησης, η ταχύτητα του ZX Mk II ξεκινά με ένα ευέλικτο πρόσωπο—και το πρόσωπο του προγράμματος οδήγησης είναι ιδιαίτερα γρήγορο χάρη στην προηγμένη κατασκευή από κράμα τιτανίου Ti51AF.
- Οι ομοιότητες όμως τελειώνουν εκεί, επειδή το Rebound Frame προσθέτει μια δεύτερη ευέλικτη ζώνη, έναν δακτύλιο από λεπτό τιτάνιο στο σώμα του Driver. Όταν αυτές οι δύο ζώνες κάμπτονται ταυτόχρονα κατά την πρόσκρουση, και στη συνέχεια επαναφέρουν το σχήμα τους, η σύνθετη μεταφορά ενέργειας τους είναι πολύ πιο ισχυρή από τα σχέδια μονής κάμψης.
ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
- Εναλλάξιμες θύρες βάρους στη φτέρνα και στο δάχτυλο του ποδιού σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε το βάρος αιώρησης και το Κέντρο Βάρους για να ευνοήσετε ένα σχήμα έλξης ή ξεθωριάσματος. Με τα βάρη του οδηγού ZX7 που περιλαμβάνονται 4 g και 8 g στα δάχτυλα και τα τακούνια, μπορείτε να προσαρμόσετε το σχήμα της βολής από αριστερά προς τα δεξιά κατά 5–6 γιάρδες. Επιλέξτε το πλήρες φάσμα των διαθέσιμων βαρών, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής 14 g, και θα μπορούσατε να προσαρμόσετε την οριζόντια πτήση της μπάλας έως και 20 γιάρδες. Μια ρυθμιζόμενη λάστιχα παρέχει επίσης την ευκαιρία να τελειοποιήσετε την προτιμώμενη γωνία σοφίτας, ψέματος και προσώπου.
ΣΤΕΦΑΝΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΣΤΕΡΙ
- Μια πολύπλοκη σειρά από κορυφογραμμές και δικτυωτά πλέγματα παρέχει τη δομική ακεραιότητα που είναι απαραίτητη για να υπάρχει μια εξαιρετικά λεπτή κορώνα τιτανίου. Αυτός ο εξαιρετικά ελαφρύς σχεδιασμός μας δίνει την ελευθερία να τοποθετούμε τη διακριτική μάζα όπου ταιριάζει καλύτερα στα ιδανικά χαρακτηριστικά εκκίνησης και στυψίματος κάθε οδηγού ZX Mk II.
ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ
- Ένα περίπλοκο μοτίβο πάχους—κρυμμένο στο πίσω μέρος των προσώπων του οδηγού Ti51AF—επεκτείνει τις περιοχές υψηλού COR από τη φτέρνα μέχρι τα δάχτυλα, βελτιώνοντας τον τρόπο με τον οποίο η ενέργεια αντανακλάται στην μπάλα σε βολές εκτός κέντρου. Προσθέτει ταχύτητα μπάλας για ακόμη μεγαλύτερη απόσταση από το μπλουζάκι.