Επίλεξε τη χώρα παράδοσης

Sound Particles Indie (Perpetual) (Ψηφιακό προϊόν)

Sound Particles Indie (Perpetual) (Ψηφιακό προϊόν)

Το Sound Particles 2.1 Indie χρησιμοποιεί την έννοια των γραφικών υπολογιστή, αλλά για ήχο: κάθε σωματίδιο αντιπροσωπεύει μια πηγή ήχου 3D (αντί για ένα αντικείμενο 3D) και ένα εικονικό μικρόφωνο καταγράφει τον εικονικό ήχο των σωματιδίων (αντί για την εικονική κάμερα CGI). Φανταστείτε ότι θέλετε να δημιουργήσετε τον ήχο ενός πεδίου μάχης με...
Διάβασε περισσότερα
Λήψη τώρα
399 €
Στέλνουμε ηλεκτρονικά
Λογισμικό στούντιο Sound Particles Indie (Perpetual) (Ψηφιακό προϊόν)

Sound Particles Indie (Perpetual) (Ψηφιακό προϊόν)

399 €

Κωδικός προϊόντος: 1342-1001 | ID: 450359

Sound Particles Indie (Perpetual) (Ψηφιακό προϊόν)

Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:

Το Sound Particles 2.1 Indie χρησιμοποιεί την έννοια των γραφικών υπολογιστή, αλλά για ήχο: κάθε σωματίδιο αντιπροσωπεύει μια πηγή ήχου 3D (αντί για ένα αντικείμενο 3D) και ένα εικονικό μικρόφωνο καταγράφει τον εικονικό ήχο των σωματιδίων (αντί για την εικονική κάμερα CGI).

Φανταστείτε ότι θέλετε να δημιουργήσετε τον ήχο ενός πεδίου μάχης με σωματίδια ήχου. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε 10.000 σωματίδια (πηγές ήχου), να τα απλώσετε σε ένα τετραγωνικό μίλι, να επιλέξετε 50 ήχους που σχετίζονται με τον πόλεμο από τη βιβλιοθήκη ήχου σας και να αποδώσετε ολόκληρη τη σκηνή με ένα εικονικό μικρόφωνο (5.1, Dolby Atmos 9.1 κρεβάτι κ.λπ.).

Κάθε σωματίδιο θα επέλεγε τυχαία έναν από τους ήχους που σχετίζονται με τον πόλεμο για αναπαραγωγή, πράγμα που σημαίνει ότι ορισμένα σωματίδια θα αναπαράγουν τα 1α αρχεία ήχου, άλλα σωματίδια θα αναπαράγουν τα 2α αρχεία ήχου και ούτω καθεξής. Επίσης, κάθε σωματίδιο (ηχητική πηγή) θα τοποθετηθεί τυχαία σε ένα τετράγωνο μήκους 1 μίλι. Για να επιτευχθούν πιο ενδιαφέροντα αποτελέσματα, οι τροποποιητές κίνησης θα πρόσθεταν κίνηση στα σωματίδια και οι τροποποιητές ήχου θα εφάρμοζαν τυχαία κέρδη, καθυστερήσεις, EQ ή διακυμάνσεις χρόνου/τόνου. Το εικονικό μικρόφωνο θα είναι υπεύθυνο για τη λήψη του εικονικού ήχου της σκηνής, με βάση τη θέση, την κατεύθυνση και τη θέση όλων των σωματιδίων. Ο ήχος όλων των σωματιδίων αποδίδεται, λαμβάνοντας υπόψη πράγματα όπως η εξασθένηση της διάδοσης, η ταχύτητα του ήχου και το φαινόμενο Doppler.

Διαδρομή λήψης: https://soundparticles.com/products/soundparticles/overview/

Πληροφορίες: https://soundparticles.com/products/soundparticles/overview/

Καταλληλότητα

Συμβατότητα

Ιδιότητες

Απαιτήσεις συστήματος

Απαιτήσεις υλικού

4 GB RAM

Χώρα

Χώρα προέλευσης

Πορτογαλία