Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Το EGOS δημιουργήθηκε για να ξεπεράσει τα όρια της απόδοσης με μια ανατρεπτική και πλήρως εξοπλισμένη δυναμική σχεδίαση που θα θέσει ένα νέο ορόσημο στη συλλογή. Φορτωμένο με πυρήνα EPS διπλής πυκνότητας και ειδική καινοτόμο εσωτερική δομή για βελτίωση της κυκλοφορίας του αέρα και της ικανότητας απορρόφησης κραδασμών, αυτό το κράνος είναι το πιο προηγμένο επίτευγμα στη συγχώνευση ασφάλειας, άνεσης και αερισμού.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
- Πιστοποίηση ασφάλειας CPSC 12.03
- Σύστημα κλεισίματος πόρπης FIDLOCK
- Ρυθμιζόμενο σύστημα συγκράτησης RSR11
- Εναλλάξιμη επένδυση Comfort
- WG11 Rotational Impact Protection
RSR MICRO 11
- Το μικροσκοπικό σύστημα συγκράτησης RSR11 είναι ένα στιβαρό αλλά εξαιρετικά ελαφρύ και συμπαγές πλαίσιο ασφαλείας αγκυρωμένο στο κράνος: υλοποιείται με επιλογές κάθετης τοποθέτησης και εύχρηστο τροχό καστάνιας εύκολης προσαρμογής για γρήγορη και εξαιρετική φιλική προς το χρήστη ρύθμιση, ασφαλίζει άψογα το κράνος γύρω από το κεφάλι.
FIDLOCK
- Μια άλλη σημαντική καινοτομία είναι το μαγνητικό σύστημα προσάρτησης Fid Lock που ξεπερνά το τυπικό σύστημα Fastex που αποτελείται από την κλασική κουμπωτή πόρπη. Μια λύση σχεδιασμένη να είναι πιο γρήγορη και ασφαλής και να γίνει τάση για μελλοντικά κράνη Rudy Project. Η συμπαγής μαγνητική πόρπη FidLock κορυφαία στον κλάδο είναι διαισθητική, χωρίς τσιμπήματα και χρήση με το ένα χέρι ακόμα και όταν φοράτε τα γάντια σας. Αυτό το αξιόπιστο, άνετο και ασφαλές σύστημα εξασφαλίζει ασφαλή προστασία αμέσως.
ERGO DIVIDER
- Η ασφάλεια και η άνεση ενισχύονται επίσης από το νέο Ergo Divider, μια εξέλιξη του προηγούμενου συστήματος Divider Pro. Έχουμε αναπτύξει νέα εργονομικά διαχωριστικά λουριών για να εξασφαλίσουμε σταθερότητα, άνεση στο δέρμα και απλή εφαρμογή. Δεν ταλαιπωρείστε πλέον με τις ρυθμίσεις, αφού συντονιστεί στο κεφάλι σας θα διατηρήσει τη ρύθμισή του για μια ανώτερη εμπειρία οδήγησης.
ΔΟΚΙΜΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΡΟΥΣΗΣ
- Στη Rudy Project δεσμευόμαστε να αναπτύσσουμε προϊόντα που στοχεύουν στο υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας, υπερβαίνοντας τις τρέχουσες απαιτήσεις που ορίζονται από τα διεθνή πρότυπα, όπως τα πρότυπα CE ή CPSC. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, στόχος μας είναι να προχωρήσουμε ακόμη περισσότερο, ξεπερνώντας το RP Rotational Impact Test.
- Αυτή η δοκιμή περιστροφικής πρόσκρουσης είναι ένα εσωτερικό πρωτόκολλο που υιοθετήθηκε από το Rudy Project, σε συνεργασία με διαπιστευμένους και κοινοποιημένους φορείς, για τη δοκιμή και τη μέτρηση της απόδοσης των κρανών έναντι περιστροφικών κρούσεων. αντλεί έμπνευση από την CEN, από το ECE 22.06 (ένα νέο πρότυπο για κράνη μοτοσυκλετών) και βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα ατυχημάτων και επιστημονικές πηγές.
ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ
- Θήκη κράνους από μικροΐνες
- Κράνος Egos