Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
MAX MOI. ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ.
- Ένα πρόγραμμα οδήγησης χαμηλού προφίλ, ευρείας αποτύπωσης που φαίνεται αισθητά μεγαλύτερο από τα μετρημένα 460cc. Ο διευρυμένος θάλαμος CORTECH και το βάρος της πλάτης 54 γραμμαρίων συνδυάζονται για να δημιουργήσουν τον πιο σταθερό οδηγό της Mizuno, με εξαιρετικές επιδόσεις σε ευθεία γραμμή σε όλη την ευρεία, ελκυστική του εμφάνιση.
- Το πρόγραμμα οδήγησης ST MAX 230 αποκαλύπτει δύο νέες μηχανολογικές βελτιώσεις για να διασφαλίσει ότι η σταθερότητα υποστηρίζεται με εντυπωσιακές ταχύτητες μπάλας – μια επόμενη γενιά CORTECH Chamber και νέα Bet rich LFS Ti clubface. Παρέχοντας μια εντυπωσιακή πτήση με μπάλα που παραμένει σε όποια γραμμή κι αν την ορίσετε.
BETA RICH TI LFS
- Ένα ελαφρύτερο, ταχύτερο υλικό προσώπου – με 9% υψηλότερη αντοχή σε εφελκυσμό (σε σύγκριση με το SAT2041) για μια σύνθετη γεωμετρία προσώπου πολλαπλού πάχους. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στον οδηγό του 2024 Tour της Mizuno, το ST-G 440cc.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ
- Ευρύ προφίλ, τεράστιο βάρος πλάτης 54 g και 40% μεγαλύτερο σύνθετο γραφίτη για εξαιρετική αντοχή στη συστροφή σε χτυπήματα εκτός κέντρου και ευθεία, προβλέψιμη πτήση της μπάλας.
ΣΩΛΗΝΑ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ
ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ ΚΟΡΤΕΧΟΥ
- Ένα πυκνό βάρος από ανοξείδωτο ατσάλι με ελαστομερές TPU - αφαιρεί το άγχος από το clubface και δημιουργεί μια πρόσθετη πηγή ενέργειας. Επιμήκυνση στο ST MAX και μετατόπισε πιο κοντά στο clubface για να διατηρήσει τις ταχύτητες της μπάλας σε ένα ευρύτερο τμήμα του clubface.
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΞΟΝΑΣ 45 3/4 ΙΝΤΣΩΝ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΙ
- Δυνατότητα μέσω της πρόσθετης σταθερότητας και της απόδοσης εκτός κέντρου της κεφαλής ST MAX.