Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Το Rekon είναι ένα ελαφρύ ελαστικό trail σχεδιασμένο να πηγαίνει γρήγορα σε τεχνικό έδαφος.
Προδιαγραφές:
- Επιλογές διπλής σύνθεσης, 3C MaxxSpeed ή 3C MaxxTerra
- Επιλογές περιβλήματος 60 TPI ή 120 TPI
- Επιλογές προστασίας από διάτρηση EXO ή EXO+
- Τα μεγέθη Wide Trail (WT) είναι βελτιστοποιημένα για ζάντες εσωτερικού πλάτους 35 mm
- Κατηγορία: XC, Trail
- Συνιστώμενη χρήση: Σκληρή συσκευασία σε χαλαρές συνθήκες
- Συνιστώμενη εγκατάσταση: Μπροστά ή Πίσω
Τεχνολογίες:
- 3C MaxxTerra: Μια ενδιάμεση σύνθεση που χρησιμοποιείται σε επιλεγμένα ελαστικά βουνού. Το 3C MaxxTerra είναι πιο μαλακό και προσφέρει περισσότερη πρόσφυση από το 3C MaxxSpeed, ωστόσο παρέχει καλύτερο πέλμα και λιγότερη αντίσταση κύλισης από το MaxxGrip.
- 3C MaxxSpeed: Χρησιμοποιούνται κυρίως σε ελαστικά cross country (XC), οι δύο ενώσεις στο εξωτερικό στρώμα είναι ειδικά σχεδιασμένες για να μειώνουν την αντίσταση κύλισης και να βελτιστοποιούν το πέλμα και την πρόσφυση.
- EXO: Ένα υλικό ανθεκτικό στην κοπή και στην τριβή που προστέθηκε στα πλευρικά τοιχώματα πολλών ελαστικών για ποδήλατα βουνού και χαλίκι Maxxis. Αυτό το πυκνά υφασμένο ύφασμα είναι ελαφρύ και εξαιρετικά εύκαμπτο, διασφαλίζοντας ότι η απόδοση του ελαστικού παραμένει ανεπηρέαστη. Επιλέξτε EXO Protection για βελτιωμένη ανθεκτικότητα για οδήγηση με χαλίκι, XC και ελαφρύ μονοπάτι.
- EXO+: Η επιλογή προστασίας από διάτρηση μεσαίου χρόνου της Maxxis, κατάλληλη για οδήγηση σε μονοπάτια και ηλεκτρικά ποδήλατα μικρού βάρους. Ξεκινάμε με ένα ανθεκτικό περίβλημα 60 TPI, προσθέτουμε το θρυλικό μας στρώμα προστασίας από διάτρηση EXO στα πλευρικά τοιχώματα και συμπληρώνουμε με ένα μικρό ένθετο βουτυλίου γύρω από τη χάντρα. Το σκληρό περίβλημα και το υλικό EXO αποτρέπουν τη ζημιά από βράχους και ρίζες, ενώ το ένθετο βουτυλίου προστατεύει το ελαστικό από τσιμπήματα και βοηθά στην αποφυγή ζημιάς στη ζάντα.
- Έτοιμο χωρίς σωλήνα: Τα έτοιμα ελαστικά χωρίς σωλήνα παρέχουν στον αναβάτη πολλά πλεονεκτήματα: την ικανότητα να τρέχει χαμηλότερες πιέσεις αέρα, που βελτιώνει την πρόσφυση. χαμηλότερη αντίσταση κύλισης σε σύγκριση με ελαστικό τύπου σωλήνα. και λιγότερες πιθανότητες ισοπέδωσης επειδή δεν υπάρχει σωλήνας. Τα έτοιμα ελαστικά χωρίς σωλήνα υποδηλώνονται με τα γράμματα "TR" στο πλευρικό τοίχωμα, πρέπει να τοποθετούνται σε ζάντες συμβατές χωρίς σωλήνα και απαιτούν τη χρήση υγρού στεγανοποιητικού για τη διατήρηση της πίεσης. Τα υγρά σφραγιστικά έχουν το πρόσθετο πλεονέκτημα της σφράγισης μικρών τρυπημάτων. Φροντίστε να ελέγχετε τακτικά το στεγανωτικό σας και να ανανεώνετε όσο χρειάζεται καθώς θα στεγνώσει με την πάροδο του χρόνου.
- Ευρεία διαδρομή: Η κατασκευή Wide Trail (WT) βελτιστοποιεί τη διάταξη του πέλματος και το προφίλ του ελαστικού στις σύγχρονες, φαρδύτερες ζάντες του σήμερα. Τα παραδοσιακά ελαστικά έχουν σχεδιαστεί γύρω από παλαιότερες, στενότερες ζάντες και μπορούν να δημιουργήσουν ένα υπερβολικά τετράγωνο προφίλ ελαστικών, οδηγώντας σε λιγότερο από βέλτιστη απόδοση. Τα ελαστικά WT είναι βελτιστοποιημένα για εσωτερικό πλάτος στεφάνης 35 mm, αλλά έχουν αποδειχθεί ότι λειτουργούν σε ένα εύρος από 30-35 mm εσωτερικά πλάτη στεφάνης, ανάλογα με την προτίμηση του αναβάτη. Τα ελαστικά Maxxis Wide Trail XC είναι βελτιστοποιημένα για χρήση με ζάντες εσωτερικού πλάτους 30 mm, αλλά θα έχουν καλή απόδοση σε ζάντες τόσο στενές όσο 25 mm. Η Maxxis δεν συνιστά ζάντες μεγαλύτερες από 30 mm ή στενότερες από 25 mm.