Επίλεξε τη χώρα παράδοσης

Θυμόμαστε

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.6 Έτοιμο για tubeless Ελαστικό ποδηλάτου MTB

5
Θυμόμαστε

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.6 Έτοιμο για tubeless Ελαστικό ποδηλάτου MTB

5
Σχεδιασμένο σε συνδυασμό με τον δρομέα Aussie DH, Troy Brosnan, το Dissector επιδιώκει να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση διατηρώντας παράλληλα τον έλεγχο στις στροφές. Αυτό το ευέλικτο μοτίβο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μπροστινό, ζευγάρι ή πίσω, ανάλογα με τις συνθήκες του μονοπατιού. Προδιαγραφές: Επιλογές διπλής σύνθεσης, 3C MaxxTerra ή 3C...
Διάβασε περισσότερα
Θυμόμαστε
Αυτό το προϊόν δεν κατασκευάζεται ή δεν αποτελεί μέρος της τρέχουσας προσφοράς. Συνιστούμε επιλογή εναλλακτικού προϊόντος.
Επιλογή εναλλακτικού προϊόντος (4)
Ελαστικό ποδηλάτου MTB MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.6 Έτοιμο για tubeless Ελαστικό ποδηλάτου MTB

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.6 Έτοιμο για tubeless Ελαστικό ποδηλάτου MTB

Επιλογή εναλλακτικού προϊόντος (4)

Κωδικός προϊόντος: 79453 | ID: 1032125

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.6 Έτοιμο για tubeless Ελαστικό ποδηλάτου MTB

Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:

Σχεδιασμένο σε συνδυασμό με τον δρομέα Aussie DH, Troy Brosnan, το Dissector επιδιώκει να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση διατηρώντας παράλληλα τον έλεγχο στις στροφές.

  • Αυτό το ευέλικτο μοτίβο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μπροστινό, ζευγάρι ή πίσω, ανάλογα με τις συνθήκες του μονοπατιού.

Προδιαγραφές:

  • Επιλογές διπλής σύνθεσης, 3C MaxxTerra ή 3C MaxxGrip
  • Επιλογές περιβλήματος 60 TPI, 120 TPI ή Downhill (2x60 TPI)
  • Επιλογές προστασίας από διάτρηση EXO ή EXO+
  • Τα μεγέθη Wide Trail (WT) είναι βελτιστοποιημένα για ζάντες εσωτερικού πλάτους 35 mm
  • Κατηγορία: Μονοπάτι, Enduro, Κατάβαση
  • Συνιστώμενη χρήση: Ξηρά έως χαλαρά μονοπάτια
  • Συνιστώμενη εγκατάσταση: Μπροστά ή Πίσω

Τεχνολογίες:

  • 3C MaxxTerra: Μια ενδιάμεση σύνθεση που χρησιμοποιείται σε επιλεγμένα ελαστικά βουνού. Το 3C MaxxTerra είναι πιο μαλακό και προσφέρει περισσότερη πρόσφυση από το 3C MaxxSpeed, ωστόσο παρέχει καλύτερο πέλμα και λιγότερη αντίσταση κύλισης από το MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: Η σύνθεση 3C MaxxGrip της Maxxis χρησιμοποιεί το πιο κολλώδες, πιο αργό λάστιχο ανάκαμψης που προσφέρουμε σε ένα ελαστικό ποδηλάτου βουνού. Αυτή η σύνθεση υψηλής πρόσφυσης είναι η ίδια που χρησιμοποιείται από τους κορυφαίους αθλητές μας στο Παγκόσμιο Κύπελλο Downhill και Enduro World Series και είναι πλέον διαθέσιμο σε διάφορες διαμορφώσεις περιβλήματος για να καλύψει όλους τους αναβάτες.
  • EXO: Ένα υλικό ανθεκτικό στην κοπή και στην τριβή που προστέθηκε στα πλευρικά τοιχώματα πολλών ελαστικών για ποδήλατα βουνού και χαλίκι Maxxis. Αυτό το πυκνά υφασμένο ύφασμα είναι ελαφρύ και εξαιρετικά εύκαμπτο, διασφαλίζοντας ότι η απόδοση του ελαστικού παραμένει ανεπηρέαστη. Επιλέξτε EXO Protection για βελτιωμένη ανθεκτικότητα για οδήγηση με χαλίκι, XC και ελαφρύ μονοπάτι.
  • EXO+: Η επιλογή προστασίας από διάτρηση μεσαίου χρόνου της Maxxis, κατάλληλη για οδήγηση σε μονοπάτια και ηλεκτρικά ποδήλατα μικρού βάρους. Ξεκινάμε με ένα ανθεκτικό περίβλημα 60 TPI, προσθέτουμε το θρυλικό μας στρώμα προστασίας από διάτρηση EXO στα πλευρικά τοιχώματα και συμπληρώνουμε με ένα μικρό ένθετο βουτυλίου γύρω από τη χάντρα. Το σκληρό περίβλημα και το υλικό EXO αποτρέπουν τη ζημιά από βράχους και ρίζες, ενώ το ένθετο βουτυλίου προστατεύει το ελαστικό από τσιμπήματα και βοηθά στην αποφυγή ζημιάς στη ζάντα.
  • Διπλασιάζω: Λύση περιβλήματος για αγώνες enduro και χρήση ηλεκτρονικών ποδηλάτων. Δύο στρώσεις από το ελαφρύ υλικό περιβλήματος 120 TPI συνδυάζονται με ένα ένθετο στο πλευρικό τοίχωμα βουτυλίου για να δημιουργήσουν ένα ελαστικό υψηλής αντοχής με περισσότερη ανάδραση διαδρομής από ένα ελαστικό περιβλήματος Downhill. Τα ελαστικά DoubleDown είναι οριακά ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα Downhill, αλλά είναι πραγματικά η διαφορά στην "αίσθηση διαδρομής" που τα ξεχωρίζει. Μερικοί αναβάτες μπορεί να προτιμούν την οδήγηση με υψηλή απόσβεση που παρέχεται από ελαστικό Downhill.
  • Έτοιμο χωρίς σωλήνα: Τα έτοιμα ελαστικά χωρίς σωλήνα παρέχουν στον αναβάτη πολλά πλεονεκτήματα: την ικανότητα να τρέχει χαμηλότερες πιέσεις αέρα, που βελτιώνει την πρόσφυση. χαμηλότερη αντίσταση κύλισης σε σύγκριση με ελαστικό τύπου σωλήνα. και λιγότερες πιθανότητες ισοπέδωσης επειδή δεν υπάρχει σωλήνας. Τα έτοιμα ελαστικά χωρίς σωλήνα υποδηλώνονται με τα γράμματα "TR" στο πλευρικό τοίχωμα, πρέπει να τοποθετούνται σε ζάντες συμβατές χωρίς σωλήνα και απαιτούν τη χρήση υγρού στεγανοποιητικού για τη διατήρηση της πίεσης. Τα υγρά σφραγιστικά έχουν το πρόσθετο πλεονέκτημα της σφράγισης μικρών τρυπημάτων. Φροντίστε να ελέγχετε τακτικά το στεγανωτικό σας και να ανανεώνετε όσο χρειάζεται καθώς θα στεγνώσει με την πάροδο του χρόνου.
  • Ευρεία διαδρομή: Η κατασκευή Wide Trail (WT) βελτιστοποιεί τη διάταξη του πέλματος και το προφίλ του ελαστικού στις σύγχρονες, φαρδύτερες ζάντες του σήμερα. Τα παραδοσιακά ελαστικά έχουν σχεδιαστεί γύρω από παλαιότερες, στενότερες ζάντες και μπορούν να δημιουργήσουν ένα υπερβολικά τετράγωνο προφίλ ελαστικών, οδηγώντας σε λιγότερο από βέλτιστη απόδοση. Τα ελαστικά WT είναι βελτιστοποιημένα για εσωτερικό πλάτος στεφάνης 35 mm, αλλά έχουν αποδειχθεί ότι λειτουργούν σε ένα εύρος από 30-35 mm εσωτερικά πλάτη στεφάνης, ανάλογα με την προτίμηση του αναβάτη. Τα ελαστικά Maxxis Wide Trail XC είναι βελτιστοποιημένα για χρήση με ζάντες εσωτερικού πλάτους 30 mm, αλλά θα έχουν καλή απόδοση σε ζάντες τόσο στενές όσο 25 mm. Η Maxxis δεν συνιστά ζάντες μεγαλύτερες από 30 mm ή στενότερες από 25 mm.

Καταλληλότητα
Λειτουργίες

Ειδικά χαρακτηριστικά

Ιδιότητες

Χρώμα σύμφωνα με τον κατασκευαστή

Black

TPI

60

Διαστάσεις και βάρος

Diameter

Width (inch)

2,6

Βάρος (γρ.)

981

Χώρα

Χώρα προέλευσης

Ταϊβάν

5 / 5

Με βάση τον αριθμό των κριτικών: 3

5 3
4 0
3 0
2 0
1 0

Όλες οι κριτικές προέρχονται από επαληθευμένους πελάτες που έχουν αγοράσει κάποιο προϊόν από εμάς στο παρελθόν.

H

Helmut S.

at Σημαία

Αυστρία

14.09.2023

Schnelle Lieferung. Passt perfekt.

Αυτόματη μετάφραση

Αυτή η κριτική δεν μπορεί να μεταφραστεί.
M

Matej N.

sk Σημαία

Σλοβακία

21.08.2022

Obycajny TR plast, na predne koleso staci. Vyborna cena oproti konkurencii

Αυτόματη μετάφραση

Αυτή η κριτική δεν μπορεί να μεταφραστεί.
P

Pavel R.

cz Σημαία

Τσεχική Δημοκρατία

29.07.2022

Zdá se, že drží velmi dobře.

Αυτόματη μετάφραση

Αυτή η κριτική δεν μπορεί να μεταφραστεί.