Επίλεξε τη χώρα παράδοσης

Θυμόμαστε

Mavic Crossmax XL 27 27,5" (584 mm) Δισκόφρενα 12x148 Micro Spline Center Lock Πίσω τροχός

4,65
Θυμόμαστε

Mavic Crossmax XL 27 27,5" (584 mm) Δισκόφρενα 12x148 Micro Spline Center Lock Πίσω τροχός

4,65
Εξαιρετικά ισχυρό και ανθεκτικό, αυτό το σετ τροχών 27,5" MTB προσφέρει ασυναγώνιστη απόδοση ζάντας από κράμα και ένα σύστημα χωρίς σωλήνα που είναι πιο εύκολο στη χρήση από οτιδήποτε άλλο στην αγορά. Η ιππασία στο μονοπάτι έχει να κάνει με περιπέτειες, συγκινήσεις και διασκέδαση. Εξερευνώντας άγρια μέρη και ρευστά μονοπάτια. Για να αξιοποιήσετε...
Διάβασε περισσότερα
Θυμόμαστε
Αυτό το προϊόν δεν κατασκευάζεται ή δεν αποτελεί μέρος της τρέχουσας προσφοράς. Συνιστούμε επιλογή εναλλακτικού προϊόντος.
Επιλογή εναλλακτικού προϊόντος (4)
Τροχοί Ποδηλάτου Mavic Crossmax XL 27 27,5" (584 mm) Δισκόφρενα 12x148 Micro Spline Center Lock Πίσω τροχός

Mavic Crossmax XL 27 27,5" (584 mm) Δισκόφρενα 12x148 Micro Spline Center Lock Πίσω τροχός

Επιλογή εναλλακτικού προϊόντος (4)

Κωδικός προϊόντος: LR3921200 | ID: 387040

Mavic Crossmax XL 27 27,5" (584 mm) Δισκόφρενα 12x148 Micro Spline Center Lock Πίσω τροχός

Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:

Εξαιρετικά ισχυρό και ανθεκτικό, αυτό το σετ τροχών 27,5" MTB προσφέρει ασυναγώνιστη απόδοση ζάντας από κράμα και ένα σύστημα χωρίς σωλήνα που είναι πιο εύκολο στη χρήση από οτιδήποτε άλλο στην αγορά. Η ιππασία στο μονοπάτι έχει να κάνει με περιπέτειες, συγκινήσεις και διασκέδαση. Εξερευνώντας άγρια μέρη και ρευστά μονοπάτια. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο κάθε βόλτα, πρέπει να έχετε εμπιστοσύνη στον εξοπλισμό σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους τροχούς σας, οι οποίοι παίζουν κρίσιμο ρόλο στη συνολική εμπειρία οδήγησης. Εκεί έρχεται το νέο Crossmax XL. Αντιπροσωπεύει τον πιο ποιοτικό τροχό αλουμινίου που κατασκευάσαμε ποτέ.

  • Οι ζάντες είναι κατασκευασμένες με την πατενταρισμένη τεχνολογία Fore, η οποία διαθέτει μια πλήρως σφραγισμένη επάνω γέφυρα που εξαλείφει την ανάγκη για ταινία ζάντας. Αυτό εξοικονομεί 30 γραμμάρια ανά τροχό και εξαλείφει την ταλαιπωρία της χρήσης ταινίας για την τοποθέτηση ελαστικών χωρίς σωλήνα. Το χείλος έχει εσωτερικό πλάτος 30 mm, ιδανικό για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης οποιουδήποτε σύγχρονου ελαστικού trail. Είναι κατασκευασμένο με εξαιρετικά ισχυρό τριγωνικό σχήμα, σχεδιασμένο ειδικά για να απορροφά κρούσεις από το μονοπάτι. Η τεχνολογία Black Shield τους δίνει ένα χαρακτηριστικό φινίρισμα που προστατεύει από γρατσουνιές και γδαρσίματα.
  • Χρησιμοποιούμε 24 ακτίνες ευθείας έλξης για να αγγίξουμε περαιτέρω το γλυκό σημείο μεταξύ της πλευρικής ακαμψίας και της κατακόρυφης συμμόρφωσης. Οι πλήμνες διαθέτουν πιο άκαμπτη και ελαφρύτερη κατασκευή που ενισχύεται από το εξαιρετικά αξιόπιστο σύστημα διπλής καστάνιας ID360 για γρήγορη εμπλοκή. Το σετ τροχών έχει ρυθμιστεί για βάσεις δίσκου 6 μπουλονιών ή κεντρικού κλειδώματος και είναι συμβατό με σώματα ελεύθερων τροχών Shimano HG9, SRAM XD και Micro Spline. Διατίθεται είτε σε 27,5” ή 29” και διατίθεται με βαλβίδες χωρίς σωλήνα UST, ανταλλακτικές ακτίνες και αξεσουάρ.

ΒΑΣΙΚΑ ΟΦΕΛΗ

Πολύπλευρη, δυναμική απόδοση ιππασίας στο μονοπάτι.

  • Το φαρδύ, δυνατό προφίλ στεφάνης με επεξεργασία Black Shield προστατεύει το χείλος σας από χτυπήματα και γρατσουνιές.
  • Ελαφρύτεροι, πιο άκαμπτοι κόμβοι Infinity με εξαιρετικά αξιόπιστο σύστημα ελεύθερου τροχού ID360 για άμεση επιτάχυνση.

Περισσότερη εμπιστοσύνη και έλεγχος σε ανώμαλο έδαφος.

  • Η ζάντα πλάτους 30 mm είναι βελτιστοποιημένη για χαμηλότερη πίεση ελαστικών, δίνοντάς σας πιο ομαλή οδήγηση με περισσότερη πρόσφυση και έλεγχο.
  • Το τριγωνικό σχήμα στεφάνης απορροφά τις έντονες κρούσεις, ώστε να είστε ελεύθεροι να βομβαρδίσετε τις καταβάσεις.

Το πιο φιλικό προς το χρήστη σύστημα χωρίς σωλήνα.

  • Η τεχνολογία Fore πλήρως στεγανοποιημένη ζάντα χωρίς ταινία ζάντας διευκολύνει την τοποθέτηση και την αλλαγή των ελαστικών χωρίς σωλήνα. Αφήνοντας άθικτη τη γέφυρα του άνω χείλους ενισχύεται η ακαμψία και η ανθεκτικότητα του χείλους.

Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Συμβατότητα

  • Μπροστινός άξονας: 15 x 110 Boost μέσω άξονα
  • Πίσω άξονας: 12 x 148 Boost μέσω άξονα
  • Ελεύθερος τροχός: Shimano HG9, XD ή Micro Spline

Συμβατοί προσαρμογείς και σώματα ελεύθερου τροχού

  • ID360 Σώμα ελεύθερου τροχού από κράμα Shimano Micro Spline (LV3990100)
  • Boost: Torque Caps (LV2374400)
  • ID360 Sram XD σώμα ελεύθερου τροχού (LV3740100)
  • ID360 Σώμα ελεύθερου τροχού από κράμα Shimano HG9 (LV3780100)

Προβλεπόμενη χρήση

  • Για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του τροχού, η Mavic συνιστά το συνολικό βάρος που υποστηρίζεται από τους τροχούς να μην υπερβαίνει τα 120 κιλά, συμπεριλαμβανομένου του ποδηλάτου
  • ASTM ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4: enduro και trail riding
  • Προτεινόμενα μεγέθη ελαστικών: 60 mm έως 76 mm (2,35" έως 3,0")

Παραδίδεται με

  • Κλειδί ρύθμισης μπροστινού μέρους
  • 2 ακτίνες αντικατάστασης με κάθε τροχό
  • Γαλλικό κλειδί ρύθμισης πολλαπλών λειτουργιών (παραδίδεται με τον πίσω τροχό)
  • Βαλβίδα UST και αξεσουάρ

Καταλληλότητα

Τύπος Προϊόντος

Λειτουργίες

Αριθμός αιχμών

24H

Ειδικά χαρακτηριστικά

Ιδιότητες

Τύπος φρένου

Τύπος άξονα

Συναρμολόγηση κασέτας

Εξάρτημα δίσκου

Υλικό

Υλικό

Διαστάσεις και βάρος

Διάμετρος τροχού

Εσωτερικό πλάτος ζάντας

30

Βάρος (γρ.)

980

Χώρα

Χώρα προέλευσης

4,65 / 5

Με βάση τον αριθμό των κριτικών: 11

5 9
4 1
3 1
2 0
1 0

Όλες οι κριτικές προέρχονται από επαληθευμένους πελάτες που έχουν αγοράσει κάποιο προϊόν από εμάς στο παρελθόν.

D

Denis P.

cz Σημαία

Τσεχική Δημοκρατία

12.10.2023

B

Bruno Giuseppe F.

it Σημαία

Ιταλία

15.08.2023

I

Igor O.

cz Σημαία

Τσεχική Δημοκρατία

01.08.2023

A

Antonín V.

cz Σημαία

Τσεχική Δημοκρατία

24.07.2023

Ráfky vypadají skvěle. Velmi dobré zpracovaní. Nasazení bezdušáků v pohodě. Po nafoukaní a napuštění tmelu vše drží bez problémů. Ráfky jsou bezdušové bez použití těsnící pásky. Zatím najeto cca 150km a maximální spokojenost.

Αυτόματη μετάφραση

Αυτή η κριτική δεν μπορεί να μεταφραστεί.
T

Tomáš H.

sk Σημαία

Σλοβακία

18.07.2023

Spokojnosť

Αυτόματη μετάφραση

Αυτή η κριτική δεν μπορεί να μεταφραστεί.