Επίλεξε τη χώρα παράδοσης

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση χωρίς να δώσετε καμία αιτιολογία εντός 14 ημερών. Η προθεσμία υπαναχώρησης είναι 14 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία εσείς ή ένας τρίτος που έχετε υποδείξει, εάν δεν είναι ο μεταφορέας, πήρε στην κατοχή του τα εμπορεύματα.

Παράταση του δικαιώματος υπαναχώρησης για τα μέλη του Muziker Club 

Ο καταναλωτής που είναι επίσης μέλος του Muziker Club δικαιούται παρατεταμένη περίοδο υπαναχώρησης 30 ημερών πέραν της κανονικής νόμιμης περιόδου των 14 ημερών. Κατά τη διάρκεια αυτής της παρατεταμένης προθεσμίας, μπορεί να ασκήσει το δικαίωμά του να επιστρέψει τα αγαθά χωρίς να δώσει καμία αιτιολογία. Ωστόσο, το δικαίωμα αυτό ισχύει μόνο για τα άθικτα αγαθά στην αρχική τους συσκευασία. Σε περίπτωση που η επιθεώρηση του φορέα εκμετάλλευσης δεν αποκαλύψει καμία απόκλιση μεταξύ της κατάστασης των επιστρεφόμενων αγαθών και των παρόντων όρων, ο φορέας εκμετάλλευσης παρέχει στο μέλος της λέσχης ένα κουπόνι αξίας της τιμής των αγαθών, όπως αναγράφεται στην απόδειξη πώλησης, το οποίο το μέλος της λέσχης μπορεί να χρησιμοποιήσει αποκλειστικά για την αγορά περαιτέρω αγαθών. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση κατά τη διάρκεια της παρατεταμένης περιόδου αποκλείεται στην περίπτωση των τύπων αγαθών που προσδιορίζονται σχετικά στις σχετικές ρήτρες αποκλεισμού των παρόντων όρων και προϋποθέσεων. Μόνο οι καταναλωτές που είναι μέλη του Muziker Club και δεν είναι νομικά πρόσωπα δικαιούνται την παρατεταμένη προθεσμία υπαναχώρησης των 30 ημερών.

Εάν δεν έχεις εγγραφεί ως πελάτης μας, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή τη φόρμα.

Θα σου στείλουμε επιβεβαίωση μόλις συμπληρώσεις τη φόρμα. Εκτύπωσε αυτή την επιβεβαίωση και επισύναψε την στο πακέτο που θέλεις να επιστρέψεις. Το συνημμένο έντυπο θα μας βοηθήσει να διεκπεραιώσουμε την υπόθεσή σου ταχύτερα.

Εάν υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, πρέπει να μας ενημερώσετε στέλνοντάς μας μια σαφή δήλωση της πρόθεσής σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.


Εκτυπώστε το συμπληρωμένο έντυπο και επισυνάψτε το στα επιστρεφόμενα προϊόντα, διαφορετικά το δέμα σας δεν μπορεί να αναγνωριστεί σωστά.  
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θεωρείται επαρκές να αποστείλετε τις πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος αυτού πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.

Πώς μπορείτε να μας παραδώσετε τα επιστρεφόμενα προϊόντα;


Στείλτε το πακέτο στη διεύθυνση


Muziker (Return)
P3 Logistic park
Hala 2
900 55 Lozorno
Slovakia

Συνέπειες της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, είμαστε υποχρεωμένοι να επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς κατά τη στιγμή της αγοράς, συμπεριλαμβανομένου του τέλους μεταφοράς, εάν υπάρχει (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από την επιλογή από εσάς μιας μεθόδου μεταφοράς διαφορετικής από την πιο συμφέρουσα τυπική μεταφορά που προσφέρεται από εμάς).


Επιστροφή της πληρωμής

Θα αποστείλουμε τα χρήματα για τα αγαθά το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή του εντύπου υπαναχώρησης, αλλά όχι πριν τα επιστρεφόμενα αγαθά μαζί με το συμπληρωμένο έντυπο παραδοθούν πίσω στο τμήμα μας (ή πριν αποδείξετε ότι τα επιστρεφόμενα αγαθά έχουν ήδη αποσταλεί σε εμάς).
Θα χρησιμοποιήσουμε την ίδια μέθοδο επιστροφής χρημάτων που χρησιμοποιήσαμε για να δεχτούμε την πληρωμή από τον πελάτη. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων με αντικαταβολή και τραπεζικών εμβασμάτων, χρησιμοποιούμε μόνο έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.
Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με ταχυδρομική εντολή ή μετρητά.
Εάν ο καταναλωτής έχει αναγνωρισμένο δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση μετά από 14 ημέρες, δηλαδή πέραν της νόμιμης προθεσμίας (π.χ. καταναλωτής που είναι μέλος του Muziker Club ή που έχει αγοράσει μια υπηρεσία που επιτρέπει μεγαλύτερη περίοδο επιστροφής) και ταυτόχρονα πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής των αγαθών (τα επιστρεφόμενα αγαθά συμμορφώνονται με την πολιτική απόσυρσής μας, δεν έχουν υποστεί ζημιά και είναι συσκευασμένα στην αρχική τους συσκευασία), θα εκδώσουμε ένα κουπόνι αξίας της τιμής των αγαθών κατά τη διάρκεια αυτής της παρατεταμένης περιόδου, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για την αγορά περαιτέρω αγαθών.
Δεν θα σας χρεώσουμε καμία χρέωση για την επιστροφή χρημάτων.


Δώρα και μπόνους

Εάν σας έχει δοθεί δώρο ή μπόνους μαζί με τα αγαθά, η σύμβαση δώρου σε σχέση με το εν λόγω δώρο παύει να ισχύει με την απόσυρση και είστε υποχρεωμένοι να επιστρέψετε το δώρο ή το μπόνους μαζί με τα αγαθά.


Κόστος μεταφοράς επιστρεφόμενων εμπορευμάτων

Είστε υπεύθυνοι για το πλήρες κόστος αποστολής που σχετίζεται με την επιστροφή των αγαθών, ακόμη και αν τα αγαθά δεν μπορούν να επιστραφούν με κανονικό δέμα λόγω της φύσης τους.
Η διευθέτηση της αποστολής της επιστροφής στη Muziker είναι εξ ολοκλήρου ευθύνη του πελάτη.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υφίσταται στις ακόλουθες περιπτώσεις 

  • συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών που δεν έχουν προκατασκευαστεί και στην παραγωγή των οποίων ο καταναλωτής συμμετείχε ουσιαστικά στην ατομική επιλογή ή τον προσδιορισμό, ή όταν τα αγαθά αυτά έχουν σαφώς παραχθεί βάσει προσωπικού αιτήματος του καταναλωτή,
  • συμβάσεις προμήθειας αγαθών που έχουν προσαρμοστεί για τον πελάτη και μετρικών αγαθών (καλώδια που πωλούνται με το μέτρο, αλυσίδες που πωλούνται με το μέτρο κ.λπ.);
  • συμβάσεις για την προμήθεια σφραγισμένων προϊόντων που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγιεινής ή υγείας (π.χ. ακουστικά in-ear κ.λπ.),
  • συμβάσεις για την προμήθεια ηχογραφήσεων ή βιντεοσκοπήσεων ή λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών σε σφραγισμένη συσκευασία, εφόσον έχει παραβιαστεί η σφράγισή της κατά την παράδοση,
  • συμβάσεις για την προμήθεια λογοτεχνικών (βιβλίων, περιοδικών, παρτιτούρας, ταμπλατούρας),
  • συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών τα οποία, λόγω της φύσης τους, μπορούν να αναμιχθούν αναπόσπαστα με άλλα αγαθά μετά την παράδοση,
  • την πώληση αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις ειδικές απαιτήσεις του καταναλωτή, αγαθών κατά παραγγελία ή αγαθών που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για έναν και μόνο καταναλωτή.

Προσπαθήστε να προστατεύσετε τα εμπορεύματα από ζημιές και μολύνσεις (π.χ. χρησιμοποιώντας κατάλληλο υλικό πλήρωσης).

Παρακαλούμε να μας στείλετε τα προϊόντα πίσω στην αρχική συσκευασία, αν είναι δυνατόν, μαζί με το συμπληρωμένο έντυπο, τα πλήρη αξεσουάρ και όλα τα μέρη της συσκευασίας. Να αποσυναρμολογείτε πάντα τα εμπορεύματα. Κατά περίπτωση, χρησιμοποιήστε προστατευτική συσκευασία μεταφοράς για να στείλετε τα προϊόντα πίσω. Εάν δεν έχετε ήδη την αρχική συσκευασία, παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε κατάλληλη συσκευασία για να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα προστατεύονται επαρκώς από ζημιές κατά τη μεταφορά και να αποφύγετε την απαίτησή μας για ζημιές που προκλήθηκαν από ανεπαρκή συσκευασία. Οι παραπάνω επιλογές δεν αποτελούν προϋπόθεση για την αποτελεσματική άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.  Λάβετε υπόψη ότι είστε υπεύθυνοι για την κατάσταση στην οποία φτάνουν τα εμπορεύματα σε εμάς (συμπεριλαμβανομένων τυχόν ζημιών που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά από εσάς σε εμάς) και οποιαδήποτε αξίωση για ζημίες πρέπει να υποβάλλεται μεμονωμένα κατά του μεταφορέα. 

Υπαναχώρηση του πωλητή από τη σύμβαση 

Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς λόγω πώλησης αποθεμάτων, μη διαθεσιμότητας των αγαθών ή εάν ο κατασκευαστής, εισαγωγέας ή προμηθευτής των αγαθών που συμφωνήθηκαν στη Σύμβαση Αγοράς έχει διακόψει την παραγωγή ή έχει προβεί σε τόσο σημαντικές αλλαγές που καθιστούν αδύνατη την εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Πωλητή βάσει της Σύμβασης Αγοράς ή για λόγους ανωτέρας βίας ή εάν, ακόμη και μετά την καταβολή όλων των προσπαθειών που εύλογα απαιτούνται από αυτόν, δεν είναι σε θέση να παραδώσει τα αγαθά στον Πελάτη εντός της προθεσμίας που ορίζεται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ή στην τιμή που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο πωλητής υποχρεούται να ενημερώσει αμέσως τον αγοραστή για το γεγονός αυτό και να επιστρέψει την προκαταβολή που έχει ήδη καταβληθεί για τα αγαθά που συμφωνήθηκαν στη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερών από τη γνωστοποίηση της υπαναχώρησης, με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την πληρωμή του ή με μεταφορά στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει υποδείξει ο αγοραστής.

Υπαναχώρηση και δωροεπιταγή 

Τα αγαθά που αγοράστηκαν με την εξαργύρωση μιας Δωροκάρτας Muziker μπορούν να επιστραφούν (να αποσυρθούν από τη σύμβαση). Ο πελάτης δεν θα λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων, αλλά με την ακύρωση εντός του καθορισμένου χρονικού διαστήματος, ο πελάτης θα δικαιούται μια οικονομική πίστωση της αξίας του κουπονιού που θα χρησιμοποιηθεί για την επόμενη αγορά του στο κατάστημα Muziker. Εάν ο πελάτης έχει πληρώσει επιπλέον για τα αγαθά, η διαφορά τιμής θα επιστραφεί στον πελάτη με τη μορφή χρημάτων.

Ασφάλιση των αγαθών πριν από τη μεταφορά

Προσπαθήστε να προστατεύσετε τα αγαθά από ζημιές και μολύνσεις (π.χ. χρησιμοποιώντας κατάλληλο υλικό πλήρωσης).  

 Εάν είναι δυνατόν, παρακαλούμε να μας στείλετε τα αγαθά πίσω στην αρχική τους συσκευασία, μαζί με το συμπληρωμένο έντυπο, τα πλήρη εξαρτήματα και όλα τα εξαρτήματα συσκευασίας. Να αποσυναρμολογείτε πάντα τα εμπορεύματα. 

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε προστατευτική συσκευασία μεταφοράς για να στείλετε τα προϊόντα πίσω, εάν υπάρχει.  Εάν δεν έχετε ήδη την αρχική συσκευασία, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε κατάλληλη συσκευασία για να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα προστατεύονται επαρκώς από ζημιές κατά τη μεταφορά, ώστε να αποφύγετε την απαίτησή μας για ζημιές που προκλήθηκαν από ανεπαρκή συσκευασία. Εάν μας στέλνετε αγαθά μεμονωμένα, είστε υπεύθυνοι για την κατάσταση στην οποία φτάνουν τα αγαθά (συμπεριλαμβανομένων τυχόν ζημιών που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά) και οποιαδήποτε αξίωση για ζημίες πρέπει να απευθύνεται μεμονωμένα στον μεταφορέα.