cookies
Θα βρείς τα «cookies» μας νόστιμα
Τα cookies στον ιστότοπο της Muziker χρησιμοποιούνται για να διασφαλιστεί ότι η επίσκεψή σου σε εμάς είναι πάντα μια ευχάριστη εμπειρία. Συμφώνησε με τη χρήση όλων των cookies κάνοντας κλικ στο κουμπί «Συμφωνώ » ή επίλεξε μόνο αυτά που σου αρέσουν στις ρυθμίσεις. Περισσότερες πληροφορίες.

Εγγράψου στο πρόγραμμα επιβράβευσης Muziker Smile και επωφελήσου πλήρως από όλα τα οφέλη που θα έχεις. Ευχόμαστε η χαρά σου να είναι μεγαλύτερη με κάθε αγορά.

Δημιούργησε έναν λογαριασμό Muziker Smile

Γίνεσαι αυτόματα μέλος του συστήματος επιβράβευσης Muziker Smile μόλις δημιουργήσεις λογαριασμό πελάτη στον ιστότοπό μας. Μόλις εγγραφείς, θα σου στείλουμε με email μια μη μεταβιβάσιμη κάρτα club και από εκεί και πέρα μπορείς να απολαμβάνεις τα οφέλη που μόνο οι πιστοί πελάτες μας απολαμβάνουν.

Οφέλη του Muziker Smile

Συχνές ερωτήσεις


Τι είναι το Muziker Smile και πώς μπορώ να γίνω μέλος;
Το Muziker Smile είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης με πολλά πλεονεκτήματα και οφέλη που μπορείς να χρησιμοποιήσεις αμέσως μετά την εγγραφή σου. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δημιουργήσεις τον λογαριασμό σου στον ιστότοπό μας. Μόλις εγγραφείς, θα σου στείλουμε με email μια μη μεταβιβάσιμη κάρτα club και από εκεί και πέρα μπορείς να απολαμβάνεις τα οφέλη που μόνο οι πιστοί πελάτες μας απολαμβάνουν.

Πώς συλλέγω πόντους επιβράβευσης και ποια είναι η αξία 1 πόντου;
Θα σε ανταμείψουμε με πόντους για τις αγορές σου από εμάς. Με κάθε αγορά, θα κερδίζεις, εκτός από χαρά, πόντους επιβράβευσης που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στην επόμενη αγορά σου. Παίρνεις έναν πόντο για κάθε ευρώ που ξοδεύεις για τις αγορές σου. Εάν αγοράσεις σε άλλο νόμισμα, θα μετατρέψουμε τους πόντους σου και θα τους στρογγυλοποιήσουμε σύμφωνα με την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία.

Πού μπορώ να βρω το υπόλοιπο των πόντων επιβράβευσης;
Μπορείς να ελέγξεις το τρέχον υπόλοιπο των πόντων σου ανά πάσα στιγμή στο προσωπικό σου προφίλ λογαριασμού πελάτη ή ζητώντας τις πληροφορίες αυτές από έναν υπάλληλο του καταστήματος.

Ποια είναι η περίοδος ισχύος των πόντων επιβράβευσης;
Όλοι οι πόντοι που έχεις κερδίσει θα ισχύουν έως και 24 μήνες από την τελευταία σου αγορά. Ανεξάρτητα από το πόσο καιρό τους έχεις και ανεξάρτητα από το αν τους χρησιμοποιείς, μετά από κάθε αγορά θα ξεκινά μια νέα περίοδος 24 μηνών κατά την οποία θα ισχύουν οι πόντοι σου. Ωστόσο, εάν δεν συνδεθείς στον ιστότοπό μας και δεν πραγματοποιήσεις καμία αγορά για περισσότερα από 2 χρόνια, οι πόντοι που έχεις συγκεντρώσει θα χαθούν.

Πώς λειτουργεί η επιστροφή αγαθών εντός 30 ημερών;
Κάθε μέλος του συστήματος επιβράβευσης Muziker Smile έχει έως και διπλάσια περίοδο επιστροφής χωρίς αιτιολόγηση. Η συνήθης περίοδος είναι 14 ημέρες σύμφωνα με τον νόμο, αλλά για τα μέλη του συστήματος επιβράβευσης Muziker Smile η περίοδος αυτή είναι έως και 30 ημέρες. Λειτουργεί ως εξής: εντός 14 ημερών θα σου στείλουμε χρήματα για τα επιστρεφόμενα προϊόντα και εντός 14 έως 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων, θα σου επιστρέψουμε το ποσό της αγοράς με τη μορφή κουπονιού για την επόμενη αγορά σου. Τα προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν λόγω της φύσης τους (π.χ. για λόγους υγιεινής) αναφέρονται λεπτομερώς στους Όρους και Προϋποθέσεις μας.

Πότε θα μου πιστωθούν πόντοι επιβράβευσης για μια αγορά;
Αφού πραγματοποιήσεις μια αγορά, θα διατηρήσουμε πρώτα με ασφάλεια τους πόντους σου για 30 ημέρες και στη συνέχεια θα τους πιστώσουμε στον λογαριασμό σου. Εάν μαζί με τα προϊόντα σου αγοράσεις επίσης την πρόσθετη υπηρεσία «Παρατεταμένη περίοδος επιστροφής», οι πόντοι σου θα προστεθούν μόνο μετά τη λήξη αυτής της περιόδου. Εάν ψωνίσεις σε ένα από τα καταστήματά μας, θα προσθέσουμε αμέσως τους πόντους στον λογαριασμό σου.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους επιβράβευσης;
Εάν έχεις πόντους και πρόκειται να κάνεις μια αγορά, μπορείς να καθορίσεις το ποσό από την αξία της παραγγελίας σου που θέλεις να πληρώσεις με πόντους. Οι πόντοι θα «μετατρέπονται» σε χρήματα απευθείας στο καλάθι αγορών σου και το συνολικό ποσό της αγοράς σου θα μειώνεται κατά το εν λόγω ποσό. Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις τους πόντους για να πληρώσεις ολόκληρη την αξία των αγορών σου ή να τους αποθηκεύσεις για αργότερα. Η επιλογή είναι δική σου.

Γιατί λαμβάνω ένα κουπόνι για την επόμενη αγορά μου αντί για επιστροφή χρημάτων όταν υπαναχωρώ από τη σύμβαση εντός 30 ημερών;
Αυτοί είναι οι κανόνες μας. Εάν υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την παραλαβή τω, θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Εάν επιστρέψεις τα προϊόντα εντός 15 και 30 ημερών από την παραλαβή τω, θα λάβεις ένα κουπόνι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στην επόμενη αγορά σου.

Γιατί δεν μου έχουν πιστωθεί πόντοι επιβράβευσης μετά από μια αγορά;
Δεν μπορούμε να σου πιστώσουμε πόντους επιβράβευσης εάν δεν έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου κατά τη δημιουργία μιας παραγγελίας. Εγγράψου και ψώνισε μόνο αφού συνδεθείς στον ιστότοπο. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να είσαι σίγουρος(-η) ότι θα λάβεις τους πόντους επιβράβευσης.

Πώς λειτουργεί η εκτεταμένη 3ετής εγγύηση;
Ενώ ένας τακτικός πελάτης δικαιούται μόνο 2 χρόνια εγγύηση για τα καινούργια προϊόντα, ένα μέλος του προγράμματος επιβράβευσης μπορεί να απολαύσει έως και 3 χρόνια εγγύηση. Θα επισκευάσουμε τη βλάβη που ισχυρίζεσαι εντός της εκτεταμένης περιόδου εγγύησης με δικά μας έξοδα και, εάν η βλάβη δεν μπορεί να επιδιορθωθεί, θα λάβεις από εμάς ένα κουπόνι για την υπόλοιπη αξία των προϊόντων. Η εκτεταμένη εγγύηση δεν ισχύει για αναλώσιμα, ευπαθή προϊόντα ή μεταχειρισμένα και μη συσκευασμένα προϊόντα. Μόνο ένας πελάτης που είναι ο τελικός καταναλωτής δικαιούται να διεκδικήσει την εκτεταμένη εγγύηση. Θα διεκπεραιώσουμε κάθε απαίτηση το συντομότερο δυνατό, αλλά σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να χρειαστούν περισσότερες από 30 ημέρες λόγω δύσκολης διάγνωσης ή επισκευής.